Nový pop-up obchod Freshlabels otevírá na pražském Smíchově
Foto: Václav Čermák
Designové Vánoce
Freshlabels míří na Smíchov. Týdenní pop-up v Paláci Křižík nabízí levnější nákupy i slevy pro Seznam a L’Oréal
Freshlabels otevírá nový pop-up store v atriu prestižního Paláce Křižík na pražském Smíchově, kde si zákazníci mohou vybrat dárky a praktické designové věci mimo tradiční lokality. Prostor budovy s bohatou historií navíc v posledním období změnil vlastníka, když ho získala investiční skupina SPM.
Redaktor junior
Nový pop-up obchod prodejce módy Freshlabels otevírá možnost nakoupit si designové prvky jinde než na Letné nebo poblíž Václavského náměstí. Konkrétně na pražském Smíchově, kde v jedinečných prostorech atria Paláce Křižík můžete nakoupit malý dárek pro své blízké.
Sortiment, který v pop-upu lze najít, by se dal nazvat „Vánoční záchranný balíček“. „Fokusujeme se primárně na malé dárky, dekorace a praktické vychytávky. Zkrátka to, co ve vánočním shonu potřebujete sehnat,“ popisuje Václav Čermák z FreshLabels sortiment, který v pop-upu seženete.
Freshlabels si navíc připravilo speciální nabídku pro své „sousedy“. „Slevu deset procent u nás mohou uplatnit zaměstnanci L’Oréal a Seznam,“ vyzdvihuje Čermák možnost uplatnění slevy pro zaměstnance dvou firem sídlících v prostorách Paláce Křižík na pražské Smíchově.
Možnost sehnat zboží mají zájemci každý den v tomto týdnu od 10 do 18 hodin, kromě pátku, kdy je otevírací doba pouze do 16 hodin. Nákup vám zde zpříjemní možnost nakupovat ve zcela jedinečných prostorech atria.
Nový pop-up obchod Freshlabels otevírá na pražském Smíchově
Foto: Václav Čermák
Palác Křižík je jedním z výrazných kancelářských a obchodních komplexů v oblasti smíchovského Anděla na Praze 5. Je pojmenovaný po českém vynálezci Františku Křižíkovi a navržený duem architektů Tomáš Prouza a Eva Macková. Interiéru dominuje prostorné atrio.
V loňském roce tento kancelářský komplex změnil vlastníka – koupila jej investiční skupina SPM Invest společně s investiční skupinou SCF od předchozího majitele, skupiny Generali.
Transakce je jednou z významných v segmentu kancelářských budov nejvyšší kategorie („A“) v České republice a představuje dosud jeden z největších nákup ve struktuře investiční skupiny SPM.