Jeden obchodů firmy Freshlabes

Jeden obchodů firmy Freshlabes

Se svolením Freshlabes

SPM posiluje módní impérium. Do portfolia přidává Freshlabels

Freshlabels, český průkopník v oblasti designové a udržitelné módy, vstupuje do nové éry. Investiční skupina SPM prostřednictvím své oděvní divize NÁŠ OBCHOD s.r.o. získala majoritní podíl ve firmě a společně se zakladateli i stávajícím managementem plánuje razantní expanzi. Z Prahy, kde Freshlabels provozuje dvě kamenné prodejny a e-shop dostupný ve 26 zemích, se značka chystá zamířit i na západoevropské trhy.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Galerie (3)

SPM dále posiluje svou pozici v českém retailu. Její módní divize, kde už působí Feratt, Pietro Filipi, STYX, trenyrkarna.cz či maluna.cz, nyní rozšiřuje portfolio o Freshlabels. „Freshlabels je typickým představitelem českých firem, které chceme v rámci skupiny SPM podporovat a dále rozvíjet. Je to výsledek mnohaleté usilovné práce zkušeného managementu a nadšeného týmu spolupracovníků,“ uvedl Slavomír Pavlíček, zakladatel a partner SPM Invest. Podle něj přinese spojení kapitálové i manažerské zázemí a posílí synergii napříč skupinou.

Ladislav Žižka, CEO Freshlabels

Ladislav Žižka, CEO Freshlabels

Se svolením Freshlabes

„Jsem přesvědčen, že díky tomuto spojení čeká Freshlabels nová kapitola, která povede k rychlému růstu a získání důvěry desetitisíců nových zákazníků v Česku i v Evropě,“ dodal Pavlíček.

Od vizionářského startu k etablované značce

Freshlabels vzniklo v roce 2006 s cílem představovat nové, dosud neokoukané značky s důrazem na kvalitu a udržitelnost. Nabídka dnes zahrnuje oblečení, boty, zavazadla i módní doplňky. Obchod si vybudoval pověst nejen díky sortimentu, ale i díky komunitě kolem jedinečného designu a odpovědného životního stylu.

Freshlabels si zakládá i na budování komunity pomocí eventů

Freshlabels si zakládá i na budování komunity pomocí eventů

Se svolením Freshlabes

Ročně Freshlabels obslouží více než 45 tisíc zákazníků a jeho tržby dosahují téměř 100 milionů korun. Online působí ve 26 zemích, ale pevné místo si drží i v Praze, kde provozuje dvě prodejny na prestižních adresách.

Hodnoty s evropským přesahem

CEO Freshlabels Ladislav Žižka považuje vstup SPM za zásadní moment. „Freshlabels vzniklo s cílem objevovat kvalitní a inspirativní značky z celého světa a zároveň ukazovat, že móda může být spojena s odpovědným životním stylem a udržitelností. Spojení s SPM je pro Freshlabels důležitým milníkem a potvrzením, že tato vize má budoucnost,“ říká Žižka.

Ambicí je nejen další rozvoj na českém trhu, ale i expanze do západní Evropy. „Společně chceme tento přístup rozšířit napříč Evropou, kde již dnes máme své zákazníky, a zároveň podpořit další české značky, které sdílejí naše hodnoty. Velmi si této podpory vážíme a těšíme se na společnou cestu,“ dodává Žižka.