Tomáš Břečka, nový country manager iStyle.cz

Tomáš Břečka, nový country manager iStyle.cz

se souhlasem iStyle.cz

Personální výměna v iStyle!

iStyle má nového šéfa. Tomáš Břečka přebírá žezlo po 12 letech a vsází na firemní klienty

27. května 2025 oznámila společnost iStyle, autorizovaný Apple Premium Partner, zásadní personální změnu. Na post country manažera pro český trh nastupuje Tomáš Břečka, který ve firmě začínal před 14 lety jako prodavač. Co přinese do éry, jež má nahradit 18leté působení jeho předchůdce Víta Golucha?

Tomáš Břečka není žádným nováčkem. Jeho příběh se začal psát v brněnské prodejně na náměstí Svobody, kde jako čerstvý zaměstnanec prodával první iPhony a MacBooky. Brzy se ukázalo, že má větší ambice: už v roce 2011 převzal vedení pobočky v obchodním centru Olympia Brno, o tři roky později se stal retail manažerem celé sítě. Dnes pod jeho taktovkou funguje 12 kamenných prodejen i online kanál. „Je to pro mě výzva, ale mám tu výhodu, že znám firmu od píky. Vím, co zákazníci potřebují, a hlavně – vím, kam chceme růst,“ říká Břečka.

Hlavní prioritou nového country manažera je posílení B2B segmentu, který označuje za „klíčový motor růstu“. iStyle už nyní školí učitele, radí úřadům s digitalizací a nabízí firmám komplexní služby od výběru techniky po její financování. Břečka ale míří výš: plánuje rozšířit tým pro firemní zákazníky a vyjednat nové partnerství. „Každá firma nebo škola má u nás svého obchodníka, který zná její specifika. Chceme tuto personalizaci ještě prohloubit a nabídnout třeba rychlejší výkup starých zařízení nebo školení na míru,“ vysvětluje. Zároveň nezapomíná na klasický retail – stávající prodejny čekají inovace a online prodej má dostat nové nástroje pro zákaznický komfort.

Nástupce Víta Golucha, který iStyle vybudoval do současné podoby, zdůrazňuje, že nejde o revoluci, ale o evoluci. „Nejsem tu proto, abych lámal systémy. Chci je posunout tam, kde trh už míří – k hybridním řešením,“ dodává. Sám prý při řízení vsází na týmovou spolupráci a detailní znalost lokálního prostředí. „Když vstoupíte do kterékoliv naší prodejny, měli byste cítit, že jsme tu pro vás. Ať už jste běžný zákazník, nebo ředitel školy, která potřebuje vybavit třídy iPady.“