T-Mobile

AI asistent je integrován přímo do aplikace T-Mobile

Foto: Diego Thomazini / Shutterstock.com

Mobilní operátoři

T-Mobile se vydává do světa umělé inteligence. Spouští vlastního asistenta Magenta AI

Umělá inteligence míří do kapsy každého zákazníka T-Mobilu. Operátor totiž spustil nového digitálního asistenta Magenta AI, který je dostupný zdarma přímo v aplikaci Můj T-Mobile. Asistent zvládne vyhledávat informace, pomoci s každodenní agendou a do budoucna se chystá i na grafiku, zvuk a podporu dalších jazykových modelů.

red

T-Mobile tímto krokem poprvé vstupuje do světa AI pro širokou veřejnost. Magenta AI využívá technologii vyhledávače Perplexity a nabízí funkce srovnatelné s těmi, které uživatelé znají od globálních hráčů jako je Google nebo Apple – jen s tím rozdílem, že je integrovaná přímo do operátorovy aplikace a navíc lokalizovaná pro české prostředí.

„Vyhledávač Perplexity Pro si zákazníci dosud mohli vyzkoušet v rámci našeho zákaznického programu Magenta Moments. Propojujeme náš svět a zpřístupňujeme její výhody na dosah ruky doslova každému, na pár kliknutí,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile.

Magenta AI zatím funguje v pilotním režimu, ale už teď zvládá komplexní interakce. A pokud si AI s něčím neporadí? Pomůže chytrý směrovací systém, který vás přepne buď na stávajícího T-Bota, nebo rovnou na živého operátora.

A to není všechno. Do budoucna se počítá s rozšířením funkcí o grafiku, zvuk a další jazykové modely. AI asistenta tak čeká nejen škálování technologií, ale i praktické zlepšování podle potřeb uživatelů.

T-Mobile zároveň myslí i na přístupnost. Aplikace Můj T-Mobile se průběžně upravuje tak, aby byla přívětivá i pro uživatele se zdravotním postižením v souladu s aktuálním evropským nařízením o digitální přístupnosti.