Podle generálního ředitele Euromedia Group Františka Maly má nová podoba Knižního klubu odrážet současné trendy. Nákup proto bude snazší a rychlejší
Foto: Tomáš Novák / Hrot24
Novinky pro čtenáře
Známý Knižní klub v současné podobě končí. Nově se začleňuje do knihkupecké jedničky Luxoru
Tradiční český Knižní klub mění podobu a od prázdnin funguje pod hlavičkou značky Luxor. Majitel značky si klade za cíl proměnit klub v moderní věrnostní program, který zákazníkům nabídne širší výběr knih, pohodlnější služby a nové digitální funkce. Dosavadní technologické řešení a nastavení klubu to podle firmy neumožňovaly.
redaktor
„Změny dají Knižnímu klubu nový impulz a perspektivu dalšího růstu. V modernizované podobě a díky integraci do aplikace Můj Luxor, s jednodušší registrací a větším množstvím benefitů, jej přiblížíme ještě širšímu okruhu zákazníků,“ řekl v rozhovoru pro Hrot24 František Mala, generální ředitel Euromedia Group.
Firma provozuje jak internetový obchod Luxor.cz, tak síť kamenných prodejen. Je také významným knižním distributorem a nedávno představila moderní sklady obsluhované robotickými systémy.
Knižní klub je tradiční značka, s níž vyrůstalo několik generací čtenářů. Fungoval více než tři desetiletí zejména jako forma dálkového prodeje: členové si objednávali knihy z tištěných katalogů, později telefonicky a nakonec přes internet.
Nyní se však klub propojuje s kamennými knihkupectvími a e-shopem Luxoru. Zákazníci tím získávají například možnost osobního odběru zdarma ve 38 prodejnách, rezervace knih online nebo rychlý přístup k e-knihám a audioknihám.
„Ačkoli byl Knižní klub původně založen na principu dálkového prodeje, dnes jasně vnímáme, jak důležitou roli hrají i kamenné prodejny. Atraktivním propojením Knižního klubu s prodejnami a e-shopem Luxoru vytváříme prostor, do něhož se – věříme – budou zákazníci rádi vracet,“ dodává Mala.
Každý zákazník, který se zaregistruje na e-shopu Luxoru nebo prostřednictvím aplikace Můj Luxor, se automaticky stává členem Knižního klubu. Po třech dokončených nákupech se posune ze základní úrovně Start do úrovně Premium, která přináší výhodnější ceny a další exkluzivní nabídky po celý rok.
„Členové úrovně Premium budou i nadále dostávat tištěné katalogy s knižními novinkami,“ sdělila Jana Beranová, ředitelka Knižního klubu pro Hrot24. Kromě oblíbených katalogů bude Euromedia Group nadále nabízet zákazníkům knihkupectví i Magazín Luxor.
Součástí nové podoby klubu je také digitální karta, přístup ke knihám v elektronické podobě, slevový kupon na další nákup či notifikace o probíhajících akcích.
Účty stávajících členů, kterých byly řádově stovky tisíc, byly převedeny do nového systému. Přihlašovací údaje zůstávají zachovány – stačí účet aktivovat na webu Luxor.cz nebo si nastavit nové heslo. Členové tedy mohou využívat výhod nového programu bez nutnosti opětovné registrace.
Cílem je podle vedení skupiny Euromedia vytvořit z Knižního klubu moderní komunitu čtenářů, která bude odrážet současné nákupní zvyklosti i očekávání zákazníků.
Euromedia Group je od roku 2017 součástí portfolia investiční skupiny Rockaway Capital.