V Česku katastrofu bydlení nevidím. Teď jde Bezrealitky dobýt Německo, říká šéf EHS Meyer

V Německu žije asi půlka obyvatelstva v nájmu. „A přijde jim to normální. Tady naopak převládá často přemrštěná představa, že pokud si člověk nezvládne koupit vlastní byt, vlastně v životě ničeho nedosáhl,“ říká v rozhovoru šéf realitní skupiny EHS Hendrik Meyer.

V Německu žije asi půlka obyvatelstva v nájmu. „A přijde jim to normální. Tady naopak převládá často přemrštěná představa, že pokud si člověk nezvládne koupit vlastní byt, vlastně v životě ničeho nedosáhl,“ říká v rozhovoru šéf realitní skupiny EHS Hendrik Meyer.

Celý článek
0

Trendy a reelsy. Osm tipů, jak mohou firmy dlouhodobě zaujmout generaci Z

Jak udělat reklamu, která osloví generaci Z? Je na to třeba jít trochu jinak – moderně, svěže, přirozeně. Podívejte se na osm tipů, kterými se můžou firmy řídit, když chtějí zaujmout mladou klientelu.

Jak udělat reklamu, která osloví generaci Z? Je na to třeba jít trochu jinak – moderně, svěže, přirozeně. Podívejte se na osm tipů, kterými se můžou firmy řídit, když chtějí zaujmout mladou klientelu.

Celý článek
0

Komentář: Pirátský nápad, aby stát garantoval nájmy, je jen další nesmysl a vyhazování peněz

Není divu, že návrh se na vládě zasekl, a kromě Pirátů se k němu nikdo nechce hlásit. Nota bene před volbami 

Není divu, že návrh se na vládě zasekl, a kromě Pirátů se k němu nikdo nechce hlásit. Nota bene před volbami 

Celý článek
0

Čínský režim rebrandoval

Partneři olympiády řeší, jak skloubit prodeje a svědomí

Čínský režim rebrandoval
ilustrační foto | Shutterstock.com

Od dob her v Pekingu v roce 2008 se čínská domácí a zahraniční politika významně posunula. Zatímco tehdy se snažila působit jako pragmatický dobrý soused s rozdílnou cestou k ekonomickému úspěchu, v uplynulém desetiletí došlo k určitému „rebrandingu“. Současný mediální obraz Číny už tak přívětivý není.

Definuje jej hlavně potlačení protestů v Hongkongu, stupňující se teror vůči Ujgurům i jiným menšinám, případně rétorické výboje vůči Tchaj-wanu. Čínské politbyro tak v souvislosti s olympiádou staví demokratické země do ožehavé pozice. Zatímco sportovní reprezentace se účastnit budou, mnohé vlády plánují letošní hry bojkotovat.

Reklama v Číně, nebo reklamovat Čínu?

Sponzoři si však žádného podobného názorového kočkopsa dovolit nemohou a uvědomují si, že v rámci svého byznysu extrémně riskují. Strčení hlavy do písku a působení na olympiádě může značkám jako Airbnb, Coca-Cola, Samsung, Toyota či Visa velmi rychle zlomit vaz v rámci dlouhodobě budované pověsti a odsát nemalou část tradičních zákazníků. Kritika režimu jim naopak uzavře dveře na druhý největší trh světa a přinese silné politické tlaky podkopávající jejich ekonomiku.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit