Dalibor Cicman, CEO GymBeam

Dalibor Cicman, CEO GymBeam

se souhlasem GymBeam

+650 % v Německu? GymBeam překvapil i největší skeptiky

Když slovenský GymBeam na jaře oznámil meziroční růst tržeb o 47 % a vstup na rakouský trh, nešlo o jednorázový záblesk. Z fitness e-shopu vyrostl v technologicky vyspělého giganta, který dobyl Německo (+650 %), šlape na paty konkurenci v Itálii (+90 %) a stále víc si brousí zuby na další evropské metropole. Uprostřed toho všeho? Stroje, appka, vlastní výroba – a teambuilding v Aténách.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Výživa na steroidech. Ale digitálně.

Za 47procentním růstem tržeb ve druhém čtvrtletí 2025 se neskrývá jen boom zájmu o proteinové prášky a spalovače tuků. GymBeam sází na vlastní vývoj produktů, silnou přítomnost na klíčových trzích a masivní investice do automatizace. Výsledek? Podle vyjádření firmy v Německu tržby vyletěly o neuvěřitelných 650 %, v Itálii o 90 %. A Česko? I tady GymBeam zrychluje, s růstem o 40 %.

„Meziroční růst tržeb o 47 % ve druhém čtvrtletí potvrzuje, že naše dlouhodobá strategie rozvoje produktů a expanze na nové evropské trhy přináší své ovoce,“ říká pro Hrot zakladatel a CEO Dalibor Cicman.

Firma se přitom nezastavuje – expanze pokračuje vstupem na rakouský trh. Do konce roku navíc plánuje otevřít nové GymBeam Fitness Huby ve Varšavě a ve Vídni. Tyto prostory mají být nejen prodejnami, ale i místem pro komunitní eventy a budování značky mezi zákazníky naživo.

Linky jedou, appka šlape

Růst by nebyl možný bez investic. GymBeam letos rozjel technologickou ofenzivu: pořídil novou kapslovou linku s výkonem 330 tisíc kusů za hodinu a stroj na tablety, který zvládne 300 tisíc kusů za hodinu. Nově budovaná balicí linka bude čtyřikrát rychlejší než dosavadní řešení a výrazně zvýší flexibilitu výroby.

Ve hře je i efektivnější logistika. V Miláně firma zavádí automatizovaný skladovací systém Autostore – důležitý krok pro rychlé a přesné doručování v západní Evropě. Celý systém tak připravuje GymBeam na další expanzi, aniž by ztrácel dech v logistických detailech.

Digitalizace míří i ke koncovému zákazníkovi. GymBeam spustil vlastní mobilní aplikaci už v šesti zemích, včetně Česka. Appka nabídne zákazníkům personalizovaný nákupní zážitek – s přehledem, jedním klikem a možnostmi jako Apple Pay, Google Pay a doporučením produktů na míru. Nákup proteinových tyčinek tak už nikdy nebude jako dřív.

A aby toho nebylo málo, GymBeam právě jedná o vstupu nového investora. Ambice se nezastavují – cílem je dál růst, zrychlovat a posilovat postavení mezi lídry evropského trhu.

Řecko jako bonus za výkon

Že si firma váží svých lidí, ukázal i závěr čtvrtletí. Do Atén dopravila více než 300 členů svého mezinárodního týmu soukromým letadlem na teambuilding. Nešlo přitom jen o oslavu, ale o posílení firemní kultury, výměnu zkušeností a inspiraci mezi kolegy ze 16 zemí.

„Otevření GymBeam Fitness Hubů ve Varšavě a Vídni nám umožní být blíže zákazníkům a ještě více posílit jejich pozitivní nákupní zážitek. Tento úspěch je výsledkem tvrdé práce celého našeho týmu, kterému velmi děkuji,“ uzavírá Cicman.