A není to málo, Antone Pavloviči? Rusko chce po Googlu 20 kvintiliard dolarů
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Podle Kremlu je pokuta, která převyšuje hodnotu celosvětového HDP, jen „symbolická“.
Jaké důsledky by mělo úplné převzetí ČEZ státem a skutečně se menšinoví akcionáři starají pouze o zisk, jak tvrdí Andrej Babiš? Prořekl se ministr dopravy Martin Kupka a je současná vláda pod tlakem? Těžkotonážní téma energetiky a dostavby jaderných bloků jednoduše a s nadhledem v novém Hrotcastu s Markétou Malou a Pavlem Štruncem.
Jaké důsledky by mělo úplné převzetí ČEZ státem a skutečně se menšinoví akcionáři starají pouze o zisk, jak tvrdí Andrej Babiš? Prořekl se ministr dopravy Martin Kupka a je současná vláda pod tlakem? Těžkotonážní téma energetiky a dostavby jaderných bloků jednoduše a s nadhledem v novém Hrotcastu s Markétou Malou a Pavlem Štruncem.
Francouzská armáda oznámila, že schválila další financování projektu Future Combat Air System (FCAS). Jedná se o společný projekt stíhačky šesté generace Francie, Německa a Španělska.
Francouzská armáda oznámila, že schválila další financování projektu Future Combat Air System (FCAS). Jedná se o společný projekt stíhačky šesté generace Francie, Německa a Španělska.
„Já jsem pil Holbu v mládí v Jeseníkách a chci, aby ty pivovary, které tam jsou 150 let, žily dál,“ vysvětluje majitel a šéf Kofoly Jannis Samaras, proč se rozhodl koupit pivovary Holba, Zubr a Litovel.
Jannis Samaras a jeho nápojářská značka Kofola se rozhodli vstoupit na pivní trh. Společnost koupila většinový podíl ve společnosti Pivovary CZ Group, která vlastní tradiční pivovary Holba, Zubr a Litovel. V podcastu Pavla Štrunce Samaras přibližuje, proč jeho firma, dosud zaměřená na nealko, míří i na trh alkoholických nápojů.
V rozhovoru dále mluví o nostalgii k tradičním značkám jako je Kofola nebo právě pivovary a možnostech, jak na jejím základě vybudovat něco zajímavého i pro mladou generaci.
Samaras říká, že lidé občas po nostalgii touží. Ale současně se jeho značky snaží nabízet i inovace. Například více než patnáct let Kofola každoročně představuje své vánoční limitované edice nápojů inspirované tradičními vánočními vůněmi.
Jednou takovou byla vánoční edice Kofoly s příchutí rumu, která se setkala s negativními reakcemi médií i veřejnosti, kdy Kofola musela čelit otázkám, zda právě rumová příchuť v nápoji, který pijí i děti, není propagací alkoholu. „Byla to jen bouře ve sklenici vody, příchutě děláme jen proto, aby byl regál něčím zajímavý, na prodeje to nemá vliv,“ řekl Samaras k této kauze i tomu, jakou roli v produkci Kofoly právě limitované edice hrají.
V rozhovoru mluvil i o tom, jak s Kofolou chystají svatby na letních festivalech, jestli je obtížné dnes oslovit mladé lidi a jak se mu povedlo prosadit se na českém trhu se značkou UGO. Trvalo to prý deset let.
Více se dozvíte v podcastu.