Byznysově-lifestylový magazín Hrot slaví první rok

Byznysově-lifestylový magazín Hrot slaví první rok

magazín Hrot / Pavel Svatoš

Magazín Hrot slaví první rok na trhu. Oslavy vyvrcholí eventem Hrot Inspirace

Prémiový měsíčník Hrot slaví svůj první rok na trhu. 10 čísel, široká základna předplatitelů a nespočet spokojených čtenářů, to vše přinesl titulu z vydavatelství HROT MEDIA první rok. Oslavy prvního výročí chystá magazín Hrot velkolepé – exkluzivní event se špičkami ve svých oborech.

Za Hrotem stojí tým šéfredaktora Tomáše Otty, pod jehož vedením za poslední rok vyšlo deset čísel titulu, který se profiluje jako byznysově-lifestylový časopis.

„Mám radost, že magazín Hrot si po vzkříšení titulu a jeho proměně v byznys-lifestyle měsíčník v ,coffee table' duchu dokázal najít pevné místo na mediálním trhu. Že pro svou textovou pestrost a čerstvou minimalistickou grafiku oslovil jak odborníky a mediální insidery, tak i širokou veřejnost,“ říká Tomáš Otta po roce fungování titulu.

„V dnešní době přicházet s novým printovým projektem je spíše neobvyklé, ale Hrot ukazuje, že když se trh s printy pokropí živou vodou správně, pak je to segment, který má před sebou skvělou budoucnost,“ dodává šéfredaktor magazínu Hrot.

V našem časopisu si přečtete to, co vás těší a u čeho si třeba i odpočinete.

Magazín Hrot vychází každý měsíc, kdy je pro čtenáře připraveno 154 stran textu o byznysu, životním stylu, inspirativních lidských příbězích, ale i zajímavých místech nejen v Praze a České republice, ale i za hranicemi. Stěžejním pilířem každého čísla jsou texty kmenové autorky Hrotu Sáry Goldbergerové.

„Podílet se na měsíčníku, který je nejen krásný na pohled, ale především plný inspirativních osobností, zajímavých příběhů a skvělých fotek, je velká jízda a radost. Online si přečtete to, co potřebujete vědět pro každodenní fungování, v našem časopisu si přečtete to, co vás těší a u čeho si třeba i odpočinete. Což je v dnešní zrychlené době přece jen taky hodně důležité,“ říká Goldbergerová.

Obsahovou stránku magazínu Hrot pak doplňuje originální grafika z dílny art directora vydavatelství Jana Vyhnánka. Zvláštností jsou dva různé druhy papíru, které jsou v magazínu Hrot použity – část obsahu je vytištěna na lesklém křídovém papíru, část pak na ekologickém a recyklovaném papíru.

Na jaře letošního roku vznikl také nápad autorky Sáry Goldbergerové připravit pro fanoušky své food rubriky obsah navíc. Newsletter Hot Food vychází vždy první čtvrtek v měsíci, autorka v něm informuje o nejnovějším dění na české gastronomické scéně a doporučuje podniky, které stojí za návštěvu.

Pro svou pestrost a minimalistickou grafiku oslovil jak odborníky a mediální insidery, tak širokou veřejnost.

Svůj rok na trhu Hrot oslaví na začátku června, kdy hostí svůj první event – Hrot Inspirace, na kterém mimo jiné vystoupí byznysmen Martin Wichterle, výkonný ředitel CSG David Chour, zahradní architekt Ferdinand Leffler a další.

Vydavatelem magazínu Hrot je vydavatelství HROT MEDIA, které je společně s vydavatelstvím Echo Media, Radiem Prostor a vývojovým studiem Coolpany součástí mediální skupiny SPM MEDIA. Kromě magazínu stojí vydavatelství HROT MEDIA za ekonomicko-byznysovým online deníkem Hrot24.