Červnové číslo tištěného Hrotu

Červnové číslo tištěného Hrotu

foto: magazín Hrot

Láskoznačky: červnový Hrot mapuje brandy, které milujeme. A kdy se z Česka stane ekonomický lovebrand?

Co mají společného Kofola, plzeňské nebo ohýbaný nábytek z Bystřice? Když na ně přijde řeč, většině Čechů se rozsvítí oči. Magazín Hrot v červnovém čísle zkoumá, co dělá značky milovanými — a proč by to mělo platit i o samotném Česku.

Nosí příjmení, které je samo o sobě lovebrandem. Průmyslník Martin Wichterle je z dlouhého rodu technologických inovátorů – včetně toho nejslavnějšího, vynálezce Otto Wichterleho. V titulním rozhovoru červnového magazínu Hrot říká, jak z Česka vybudovat silný brand se světovým zvukem.

„Dobrý branding státu prodává nejenom ten stát, ale prodává i jeho produkty a služby, dělá jej atraktivním pro investory i turisty, pro vzdělané lidi, kteří jsou ochotni do toho státu přijít podnikat, studovat a pracovat,“ říká zaníceně.

A právě lovebrandům, chcete-li láskoznačkám, je věnováno celé aktuální číslo tištěného Hrotu. Vychází už zítra, ve středu 4. června, a jeho roční předplatné získáte tady.

S emeritním sládkem Plzeňského Prazdroje Václavem Berkou jsme se vydali do rozlehlých sklepů plných sudů i do míst, kde se „plznička“ vaří pro celou zeměkouli. Martin Jahn ze Škodovky vypráví, co se mu líbí na fungování značky a jak inovativní je podle něj autoprůmysl.

Tomáš Neuwirth a Zuzana Piliarová odhalují kouzlo ikonického ohýbaného nábytku Ton a Janis Samaras z Kofoly zase ukazuje, jak se z rodinné firmy podařilo vybudovat nápojářského giganta.

Červnové číslo magazínu Hrot

foto: Hrot

Ale to není všechno, protože lovebrandů je v červnovém Hrotu mnohem víc. A dále se můžete těšit na:

  • Být připraven na všechno: Jitka Paterová založila platformu Eterny, aby lidem vrátila kontrolu nad jejich finančním zdravím. Kromě jiného pomáhá zorganizovat a zoptimalizovat majetek, ale taky připravit vše potřebné pro předání dědicům

  • Proti proudu: Michael Šroubek a Jakub Dohnálek naprosto ignorují podnikatelskou radu, že nemáte rozjíždět byznys se svým nejlepším kamarádem. Díky tomu za sebou mají úspěšné spolupráce se značkami, jako jsou BMW, Porsche, Audi, Footshop či Pilsner Urquell.

  • Inspirátorka: „Až 45 procent žen nevěří, že mají na to podnikat. Proto stavíme bezpečné prostředí, kde je v pořádku začít postupně, dělat chyby a hledat vlastní cestu,“ říká Lucie Audi. Spolu s Anetou Martinek a Pavlínou Louženskou stojí za projektem #HolkyzMarketingu, z něhož se během dekády stala největší vzdělávací platforma zaměřená na marketing.

  • Ekonomická esej: Nemáš byt, nemáš dítě, píše Pavel Peterka. A přidává argumenty: „Za historicky nejnižší porodností v Česku stojí i historicky nejvyšší ceny bydlení. Mladí na ně prostě nemají – a mít dítě vyžaduje zázemí,“ píše.

  • Nevšední investice: Víno může být skvělá investiční příležitost. Jaké jsou aktuální trendy na trhu s raritním vínem? Co stojí za rostoucím zájmem a jak funguje trh, kde hodnotu určují čas, původ a příběh? To vše vám naservíruje Miroslava Kučeráková z J&T Wine Fund.

  • Kouzlo starého světa: Jakmile vejdete do krejčovské dílny, něco vás vybízí ztlumit hlas. Navštívili jsme pět osobností ze světa tohoto půvabného řemesla a nechali se unést atmosférou starých časů

  • Městská mobilita 2025: Jak formovat podobu měst tak, aby se v nich dobře žilo a pohybovalo všem.

Červnové číslo magazínu Hrot

foto: Hrot

A mnoho dalšího! Magazín Hrot unikátním způsobem mapuje budoucnost byznysu a inovativní ekonomiky. Vychází na papíře šetrném k životnímu prostředí a je ideálním měsíčníkem pro ambiciózní lidi, kteří chtějí dosáhnout svých cílů. Pro kreativní duše, které hledají inspiraci. Pro milovníky luxusu a krásných věcí. A hlavně pro všechny, kteří chtějí žít naplno a užívat si života.

Červnové číslo tištěného magazínu Hrot vychází už zítra, ve středu 4. června, a jeho roční předplatné získáte tady.