Komentář: Jak Číňané nenašli odvahu reformovat ekonomiku
Čína se potácí v problémech a zjevně neví, jak z toho ven
Čína se potácí v problémech a zjevně neví, jak z toho ven
![](/img/article-placeholder.png)
Čína se potácí v problémech a zjevně neví, jak z toho ven
Čína se potácí v problémech a zjevně neví, jak z toho ven
Boj proti fosilním palivům nabral formu hloupých a nebezpečných akcí. Klimatičtí aktivisté se přilepují na ranveje. Kromě svého zdraví tím ohrožují i bezpečnost tisíců pasažérů v letadlech.
Boj proti fosilním palivům nabral formu hloupých a nebezpečných akcí. Klimatičtí aktivisté se přilepují na ranveje. Kromě svého zdraví tím ohrožují i bezpečnost tisíců pasažérů v letadlech.
Námořní cestu arktickými oblastmi využívá pro přepravu ropy a dalších komodit stále více tankerů a lodí, které vyplouvají z ruských přístavů do čínských.
Námořní cestu arktickými oblastmi využívá pro přepravu ropy a dalších komodit stále více tankerů a lodí, které vyplouvají z ruských přístavů do čínských.
Srpnovou vernisáží v Dobřichovicích bylo zakončeno sochařské sympozium Cesta mramoru
Před dvaceti lety jej založil sochař Petr Váňa a koná se každý lichý rok. Proč právě zde? Připomíná již zaniklou fabriku na zpracování mramoru, a jde tak alespoň tímto způsobem o pokračování tradice.
Při sympoziích vzniklo na třicet děl, přičemž několik z nich je i na dalších místech v Dobřichovicích. Sochy postupně obklopují cestu mezi Dobřichovicemi a Karlíkem, vždy s novými díly přibude kus její dlážděné části. Na začátku cesty je historické sousoší a na jejím konci karlický kostel svatého Martina a Prokopa.
Cesta mramoru