TikTok vydělává jako nikdy. Jeho osud je přesto nejistý

Společnost ByteDance stojící za sociální sítí TikTok si vloni výrazně polepšila, příjmy jí narostly o šedesát procent. Nejistota ohledně budoucnosti aplikace v USA však příliš nepřeje dalšímu rozvoji.

Společnost ByteDance stojící za sociální sítí TikTok si vloni výrazně polepšila, příjmy jí narostly o šedesát procent. Nejistota ohledně budoucnosti aplikace v USA však příliš nepřeje dalšímu rozvoji.

Celý článek
0

Proti klikacím závodům. Bezrealitky upřednostní ověřené uživatele, sází i na příhozy

Podle Martina Ponzera, šéfa Bezrealitky.cz, se na prohlídky bytů či domů většinou dostanou lidé, kteří nejrychleji zareagují na nájemní inzerát. Chce tak dát šanci spíše lidem, jež si portál prověří. Ale i těm, kteří příhozem trochu zvýší nájemné.

Podle Martina Ponzera, šéfa Bezrealitky.cz, se na prohlídky bytů či domů většinou dostanou lidé, kteří nejrychleji zareagují na nájemní inzerát. Chce tak dát šanci spíše lidem, jež si portál prověří. Ale i těm, kteří příhozem trochu zvýší nájemné.

Celý článek
0

Můj život s Karmou. Stoletá firma zůstala v Česku, o expanzi teď ale raději nepřemýšlí

Karma si zakládá na tom, že je českou firmou. A ani po ruské invazi na Ukrajinu a v době zdražování plynu nakonec nemusela přesunout výrobu do zahraničí či začít propouštět. „Pro šikovné lidi je v Karmě místo vždycky,“ říká teď marketingová ředitelka firmy Kateřina Kubištová.

Karma si zakládá na tom, že je českou firmou. A ani po ruské invazi na Ukrajinu a v době zdražování plynu nakonec nemusela přesunout výrobu do zahraničí či začít propouštět. „Pro šikovné lidi je v Karmě místo vždycky,“ říká teď marketingová ředitelka firmy Kateřina Kubištová.

Celý článek
0

„Swiftonomika“ přinese Japonsku impuls ve výši sedm a půl miliardy korun. Stačí k tomu čtyři dny

Ekonomický dopad čtyř koncertů Taylor Swift v Japonsku jde do jednotek miliard korun. Podle odhadů The Japan Times přinese její pobyt a koncerty v Tokyu v přepočtu zhruba sedm a půl miliardy korun. Čtyřiatřicetiletá držitelka Grammy se v japonské metropoli se svým turné The Eras Tour zdrží do soboty. Má vyprodáno.  

„Swiftonomika“ přinese Japonsku impuls ve výši sedm a půl miliardy korun. Stačí k tomu čtyři dny
Taylor Swift | foto Brian Friedman / Shutterstock.com

Jedním důvodem takové finanční injekce jsou ceny vstupenek: VIP lounge sedadla jsou za 123 tisíc jenů (v přepočtu bezmála 30 tisíc korun), sedadla po stranách vyjdou na zhruba 15 tisíc jenů (zhruba tři a půl tisíce korun). Obecně se očekává, že prodej vstupenek vynese 5,4 jenů, tedy 1,2 miliardy korun.  

Dalším faktorem, který přispěje k vysokému ekonomickému dopadu je skutečnost, že show se koná pouze v Tokyu, což vyžaduje, aby fanoušci cestovali z celé země. Očekává se, že za dopravu utratí přibližně 800 milionů jenů (180 milionů korun) a na ubytování padne přibližně miliarda jenů (220 milionů korun). 

Televize CNN zachytila příběh jedné z fanynek. Kana Ishiyone, které je 28 let, přicestovala na koncerty ze svého domova ve Fukuoka z jihozápadu Japonska. Pořídila si vstupenky na všechny čtyři večery. Miluje Taylor Swift od roku 2009 – a to až do takové míry, že se naučila anglicky, aby porozuměla textům písní. Opustila zároveň svoji práci, aby měla volnost a mohla navštěvovat jednotlivé koncerty na turné. „Beru si v práci dvouletou pauzu, abych mohla chodit na její koncerty,“ řekla CNN, když stála před koncertní halou. „Odešla jsem z práce, když Taylor Swift oznámila svoji Eras Tour,“ dodala.  

Odhad pro turné Taylor Swift se týká pouze domácích návštěvníků a nezahrnuje zahraniční turisty, kteří na show přijeli do Japonska. The Eras Tour je totiž v Asii naplánována pouze pro Tokyo a Singapur – zájem z okolních Asijských zemí bude tak značný.