ČTK
Společnost Hisense zazářila v Cannes jako jmenovaný partner akce CHINA NIGHT
Hrot24, čtk
,
Čching-tao (Čína) 19. května 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se na 78. ročníku filmového festivalu v Cannes hrdě představila jako jmenovaný partner akce CHINA NIGHT. Dne 15. května proměnila značka Hisense kultovní Plage des Palmes v oslnivou přehlídku inteligentního bydlení, prvotřídní zábavy a vytříbeného designu prostřednictvím svých technologií nové generace, které přenesla přímo do srdce světové filmové scény.
Zatímco elita filmového průmyslu nastupovala na červený koberec, 100palcový televizor řady U7 zobrazoval každý okamžik s mimořádnou přesností. Televizor, který je vybaven podsvícením Mini-LED Pro a technologií Hi-View AI Engine PRO, zajistil díky preciznímu lokálnímu stmívání, výjimečnému jasu a kinematografickému kontrastu barvitý vizuální zážitek hodný festivalu v Cannes. Hned vedle pak ožívaly na dvou 65palcových obrazovkách se zvýrazněním kontrastu pomocí umělé inteligence a mimořádně živou reprodukcí barev vybrané filmové trailery.
Na následující vinné recepci si hosté mohli vychutnat dokonale vychlazená výběrová vína z klimatizované vinotéky ASKO. Ta se díky třem nezávislým teplotním zónám, dřevěným policím až pro 190 lahví, prosklení s UV filtrem, měkkému LED osvětlení polic a servírovacímu prostoru s RGB osvětlením postarala o víno nejen funkčně, ale i stylově. Pomocí napojení na databázi Vivino navíc umožnila hostům poznávat a vybírat vína přímo ve vestavěném rozhraní. Laserový mini projektor C2 Ultra s technologií TriChroma zatím proměnil svým obrazem ve 4K rozlišení se svítivostí 3000 ANSI lumenů salonek v intimní kino pod hvězdami.
V rámci programu CHINA NIGHT navíc představila značka Hisense již 14. května na akci China Film Forum laserový projektor PX3-PRO TriChroma a umožnila návštěvníkům zblízka poznat jeho minimalistický design i vyspělou projekční technologii.
Zapojením svých vlajkových produktů do hvězdných momentů CHINA NIGHT přinesla společnost Hisense přítomným hostům ještě kouzelnější zážitky a zároveň podtrhla svůj závazek přinášet náročnému publiku z celého světa špičkové technologie a vytříbený design.
O společnosti Hisense
Společnost Hisense byla založena v roce 1969 a je celosvětově uznávaným lídrem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkovém počtu dodaných televizorů (2022 až 2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023 až 2024). Společnost Hisense je prvním oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™, a proto se zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2689423/Hisense_Shines_Cannes.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2689424/Hisense_PX3_PRO_TriChroma_Laser_Projector.jpg
KONTAKT: Izzie Zhang, izzie.zhang@rfcomms.com