Méně cukru. Více možností
Víme, že nadbytek cukru není pro nikoho dobrý. Také víme, že lidé chtějí volbu. Proto i nadále upřednostňujeme snižování obsahu cukru v našich nápojích a investujeme do inovace sladidel.
Díky tomu pomáháme zákazníkům snížit příjem cukru a přitom si užívat skvělou chuť našich nápojů. Snižujeme obsah cukru v našich recepturách, zavádíme nové nápoje s nízkým obsahem cukru nebo bez cukru a nabízíme i malá balení pro kontrolu velikosti porcí.
K výběru nápojů s nízkým obsahem cukru či zcela bez cukru se snažíme naše zákazníky motivovat také prostřednictvím naší marketingové komunikace. V současné době tvoří 45 procent celkového objemu naší nabídky v Evropě nízkokalorické nebo nekalorické nápoje a naším cílem je dosáhnout 50procentního podílu do roku 2025. I v České republice neustále obohacujeme nabídku nízkokalorických a nekalorických nápojů, jako jsou například vody Natura, Kinley Tonic Zero či ledové čaje FuzeTea bez cukru.
Společně s našimi kolegy z UNESDA Soft Drinks Europe jsme dosáhli celkového snížení průměrného přidaného cukru od roku 2000 o 28,6 procenta.