Komentář: Jít se Škodovkou na burzu? A proč ne

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Celý článek
0

Platby čínsko-ruského obchodu se zpomalují a jejich cena astronomicky roste

Transakce v řádu miliard jüanů mezi ruskými a čínskými partnery zůstávají nevypořádané. Poplatky zprostředkovatelů vzrostly až na horentních šest procent.

Transakce v řádu miliard jüanů mezi ruskými a čínskými partnery zůstávají nevypořádané. Poplatky zprostředkovatelů vzrostly až na horentních šest procent.

Celý článek
0

Lepšímu pokrytí Česka brání stavební předpisy. Ani nový zákon to nevyřeší, říká Hadrbolec z T-Mobilu

„Ceny za telekomunikační služby nejsou vysoké. Vidíme, že Česká republika rozhodně není nejdražší zemí v regionu,“ říká v rozhovoru Pavel Hadrbolec, šéf finanční divize českého T-Mobilu a slovenského Slovak Telekomu.

„Ceny za telekomunikační služby nejsou vysoké. Vidíme, že Česká republika rozhodně není nejdražší zemí v regionu,“ říká v rozhovoru Pavel Hadrbolec, šéf finanční divize českého T-Mobilu a slovenského Slovak Telekomu.

Celý článek
0

Francie symbolicky zakázala krátké lety

Francie kvůli ochraně klimatu odstraňuje některé vnitrostátní lety na krátké vzdálenosti

Francie symbolicky zakázala krátké lety
ilustrační foto | Shutterstock.com

Zákaz vstoupil v platnost minulé úterý, ale mnoho praktických změn nezpůsobí. Zákaz letů, který francouzští zákonodárci odhlasovali už předloni, se původně týkal měst, mezi nimiž existuje vlakové spojení kratší než dvě a půl hodiny.

Evropská komise souhlasila, ovšem zúžila rozsah opatření jen na takové letové trasy, které „obhospodařuje“ hned několik vlaků denně. Zákaz tak postihl pouze tři trasy místo plánovaných osmi – konkrétně jde o lety z letiště Paříž-Orly do Bordeaux, Nantes a Lyonu.

Vtip je v tom, že na těchto trasách nikdo žádné lety neprovozuje už od roku 2020, kdy je společnost Air France zrušila. A nikdo jiný se o ně také nehlásí; zákaz tedy znamená jen to, že se o ně hlásit nemůže, i kdyby nakrásně chtěl. Hned je globálně chladněji. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit