Podpora české identity a posilování lokálních vazeb zůstane klíčovým pilířem strategie značky Penny
Foto: Penny Market s.r.o. (oficiální PR)
Nové vedení
Novým generálním ředitelem řetězce Penny v Česku je od listopadu Draško Lazović
Novým generálním ředitelem obchodního řetězce Penny Market v Česku je od začátku listopadu Draško Lazović (42). Nahradil Floriana Naegeleho, který ve funkci skončil po dvou letech na vlastní žádost. Řetězec Penny o tom dnes ČTK informoval v tiskové zprávě.
Hrot24, čtk
,
"Je pro mě ctí vést Penny Market, značku, která představuje dostupnost, kvalitu a férové ceny pro české rodiny. Jsem odhodlán stavět na našich silných základech a posunout Penny na další úroveň," řekl Lazović. V českém Penny působil jako provozní ředitel, kterým nyní bude Stefan Müller.
Lazović strávil celou svou profesní kariéru v maloobchodě. Začínal doslova od nuly jako řadový zaměstnanec a vypracoval se až do vyšších manažerských pozic. Do PENNY Česká republika přišel v roce 2023.
Foto: Penny Market s.r.o. (oficiální PR)
Čistý zisk řetězce Penny Market, který je společně s Billou součástí německé skupiny REWE, loni v Česku meziročně vzrostl o 27,1 procenta na zhruba 1,17 miliardy korun. Firma vykázala celkové tržby přibližně 61,9 miliardy korun, což proti roku 2023 bylo o 11,6 procenta více, vyplývá z účetní uzávěrky ve Sbírce listin. Ke konci minulého roku síť Penny Marketu v Česku zahrnovala 431 prodejen, o 11 více než v závěru roku 2023.