Clwb Pêl Droed Llanfair­pwllgwyngyll­gogery­chwyrn­drobwll­llan­tysilio­gogo­goch Football Club

Clwb Pêl Droed Llanfair­pwllgwyngyll­gogery­chwyrn­drobwll­llan­tysilio­gogo­goch Football Club spolupracuje s Mastercard

se souhlasem Clwb Pêl Droed Llanfair­pwllgwyngyll­gogery­chwyrn­drobwll­llan­tysilio­gogo­goch Football Club

CPD Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch FC: Mastercard vsází na nejdelší jméno ve fotbale, aby zjednodušila online platby

Hledáte tým s opravdu globálním marketingovým potenciálem? Zapomeňte na Barcelonu nebo Bayern. Mistrem světa v délce názvu je neochvějně velšský CPD Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch FC. A právě tento klub, jehož jméno čítá rekordních 58 písmen, si teď připsal na dres velkou trofej: stává se novým hlavním sponzorem společnosti Mastercard. Tříletá smlouva, startující v této sezóně, však nesleduje jen sportovní ambice mužstva ze severovelšské Division One. Druhá branka je ryze praktická: vyřadit frustraci z online placení.

Michael Skřivan

Michael Skřivan

šéfredaktor

Galerie (4)

Partnerství navazuje na únorový projekt Mastercardu, kdy vesnice Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch (zkráceně Llanfairpwll) na ostrově Anglesey spolu se sedmi dalšími evropskými rekordmany v délce názvu pomáhala představit technologii Click to Pay.

Ta slibuje bezpečné platby jedním kliknutím, bez nekonečného zadávání čísel karet a osobních údajů – trable, které místní znají až příliš dobře.

Nové dresy (domácí, venkovní i pro brankáře) jsou navíc ryze velšskou záležitostí: navrhl je místní autor Andrew Maclean a ušila firma Teejac Sports v nedalekém Bangoru.

„Modro-černě pruhovaný domácí dres částečně inspirovala Barcelona i okna na nádraží v Llanfairpwll, jedné z nejnavštěvovanějších místních atrakcí,“ popisuje Maclean. Dresy ponesou celý název města, klubový znak, velšského draka a loga Mastercardu a Click to Pay.

„Fotbalové kluby jsou tepnou komunit po celé zemi. Toto partnerství upevňuje naše vazby s Llanfairpwll,“ říká Simon Forbes, regionální prezident Mastercard pro UK a Irsko.

„Nejde jen o sponzoring. Investujeme do místního fotbalu, podniků a technologií, které zjednodušují každodenní platby kdekoli.“ Click to Pay cílí přímo na největší bolesti zákazníků: pomalé placení online a obavy o bezpečnost údajů. Je klíčové pro plán Mastercardu zcela skoncovat s ručním zadáváním karet do roku 2030.

Velšský fotbalový boom a koláčky zdarma

Severní Wales zažívá nečekaný fotbalový boom. Od roku 2021 Wrexham AFC vlastní hollywoodské hvězdy a jejich příběh dobývá svět díky dokumentárnímu seriálu. Minulý měsíc pak Swansea City oznámil příchod investora z hudebního Olympu.

„Stačí se podívat na Wrexham. Partnerství ve fotbale přináší úspěch na hřišti i skvělou atmosféru mimo něj,“ zdůrazňuje Samantha Jones-Smith, předsedkyně Llanfairpwll FC. „Mastercard tu není jen kvůli jménu na dresu. Buduje vztah s komunitou, investuje do naší budoucnosti a našich fanoušků.“

Na úvodní domácí zápas sezóny proti Llangoed (25. srpna, státní svátek) Mastercard chystá velkou akci. Fanoušci na stadionu Maes Eilian uvidí nové dresy v akci, budou si moci zaregistrovat Click to Pay u partnera Co-op a získat exkluzivní klubové předměty. K dispozici bude i „Click to Pay“ pojízdná prodejna, která nabídne zdarma oblíbené koláčky od Co-op.

„Click to Pay má usnadnit život všem – od fanoušků po místní obchody. Těšíme se na zápas a předvedení jednoduššího, rychlejšího a bezpečnějšího placení,“ uzavírá Forbes. Pro Llanfairpwll FC i jeho nového sponzora se tak schyluje k zajímavému souboji – na hřišti i v digitálním světě.