Dlouhé fixace, a ještě k tomu nízké sazby u hypoték? Zapomeňte!

Banky reagují na vývoj omezením nabídky hypoték s delší fixací. Do jejich cen si navíc promítají tzv. opční prémii, tedy přirážku, která jim má kompenzovat ztráty vzniklé předčasným splácením hypoték.

Banky reagují na vývoj omezením nabídky hypoték s delší fixací. Do jejich cen si navíc promítají tzv. opční prémii, tedy přirážku, která jim má kompenzovat ztráty vzniklé předčasným splácením hypoték.

Celý článek
0

Třetí rok války: Ukrajina má k vítězství stále dál, na pomoc USA se spolehnout nemůže

Vojenské vítězství se Ukrajině vzdaluje, nyní se musí soustředit hlavně na obranu pozic, tvrdí západní vojenští experti.

Vojenské vítězství se Ukrajině vzdaluje, nyní se musí soustředit hlavně na obranu pozic, tvrdí západní vojenští experti.

Celý článek
0

Vzkaz Generaci Z: Přestaňte brečet a přijměte, že stres a úzkost jsou normální a patří k životu

Generace Z by měla přijmout skutečnost, že stres a úzkost v práci jsou normální součástí života. Prospěje jí to. „Měli bychom se občas cítit pod tlakem, je to zdravé,“ tvrdí profesorka psychologie z Columbia University Kathleen Pike. 

Generace Z by měla přijmout skutečnost, že stres a úzkost v práci jsou normální součástí života. Prospěje jí to. „Měli bychom se občas cítit pod tlakem, je to zdravé,“ tvrdí profesorka psychologie z Columbia University Kathleen Pike. 

Celý článek
0

Týden v médiích XXVIII

Týden v médiích XXVIII
ilustrační foto | Shutterstock.com

TV Nova zdraží reklamu o osmnáct procent

Nova, jedna ze dvou největších komerčních televizí na tuzemském trhu, chystá na příští rok znatelné zdražení reklamy ve svém vysílání. „Vzhledem k rostoucí poptávce po komerčním prostoru a zároveň vyšším nákladům při výrobě pořadů jsme nuceni zvýšit průměrnou cenu pro klienty v roce 2024 o osmnáct procent,“ uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Ulrych. V letošním roce Nova zdražovala o dvanáct procent, loni taktéž o dvanáct procent, v roce 2021 to bylo o pět procent.

Obchodovat bude Nova nadále cílovou skupinu dospělých diváků od patnácti do 54 let. V obchodní politice na příští rok Nova zavede dva nové desetiprocentní příplatky – jednak za umístění reklamy ve svých pořadech, které označuje za prémiové, jednak za pozdní booking u objednávek přijatých víc než deset pracovních dní po vydání programu.

Nova, která patří do televizní grupy CME investiční skupiny PPF, loni navýšila tržby o patnáct procent na 7,1 mi­liardy korun a čistý zisk o šest procent na 1,1 miliardy. Největší část tržeb tvořily právě příjmy z vysílané reklamy, které stouply o necelá dvě procenta na 4,4 miliardy korun.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit