Tesco slaví 10 let aplikace Clubcard. Digitální věrnost přináší zákazníkům úspory, pohodlí i zábavu

ČTK

Tesco slaví 10 let aplikace Clubcard. Digitální věrnost přináší zákazníkům úspory, pohodlí i zábavu

Praha 9. června 2025 (PROTEXT) - Věrnostní aplikace Tesco Clubcard slaví významné jubileum – 10 let na českém trhu. S 1,2 miliony aktivních uživatelů patří mezi nejpoužívanější nákupní aplikace v Česku a zároveň mezi vůbec první, které obchodní řetězce u nás nabídly. Díky aplikaci Clubcard zákazníci ušetří při každém nákupu a užívají si personalizované nabídky šité na míru.

„Mobilní aplikace Clubcard dnes funguje jako praktický nákupní asistent. Uživatelé v ní najdou všechny kupony, peněžní poukázky, přehledné letáky, aktuální kampaně i zábavné soutěže – vše přehledně na jednom místě. I proto dnes většina nákupů s Clubcard probíhá právě přes mobilní aplikaci, jejíž obliba stále roste. Jedním z nejvíce oceňovaných benefitů je personalizace nabídek na oblíbené produkty,“ uvádí Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco ČR.

Aplikace Clubcard byla spuštěna v květnu 2015 se třemi základními záložkami. Od té doby prošla výrazným vývojem. V roce 2017 přibyla samostatná sekce pro slevové kupony a peněžní poukázky. V roce 2020 nabídla první čistě digitální sběratelskou kampaň, která se stala nedílnou součástí věrnostního programu. Aktuálně probíhá oblíbená sběratelská kampaň LEGO®, která potrvá do 24. června 2025. Stačí nakupovat s aplikací Clubcard a sbírat e-známky, za které zákazníci získají ikonické LEGO® produkty za zvýhodněné ceny.

V roce 2021 byla spuštěna první kampaň zaměřená na sbírání e-známek, které lze proměnit ve slevové poukázky. O rok později přišla zásadní inovace – zavedení Clubcard cen, exkluzivních nabídek dostupných pouze pro členy věrnostního programu. Ty se rychle staly jedním z nejoblíbenějších benefitů. Ve stejném roce došlo také k redesignu úvodní stránky aplikace, která nyní nabízí přehlednější a intuitivnější rozhraní.

Ani letos Tesco nezůstává pozadu a chystá další novinky. Zákazníci nově uvidí přesnou částku, kterou díky Clubcard ušetřili, a aktivované kupony se budou automaticky uplatňovat při načtení Clubcard.

Všechny potřebné informace o věrnostním programu: https://www.itesco.cz/clubcard

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile a 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Tento program navazuje na úspěšnou iniciativu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/