Pane premiére, vyřešte zaměstnanecké akcie. Startupisté a investoři napsali Fialovi otevřený dopis

Celkem 146 zakladatelů, ředitelů a investorů českých technologických startupů napsalo premiérovi Petru Fialovi (ODS). Žádají o zavedení funkčního systému zaměstnaneckých akcií.

Celkem 146 zakladatelů, ředitelů a investorů českých technologických startupů napsalo premiérovi Petru Fialovi (ODS). Žádají o zavedení funkčního systému zaměstnaneckých akcií.

Celý článek
0

Komentář: Češi stavěli rozhledny, Poláci dálnice. Je jasné, co z toho přispěje k dlouhodobému růstu

Dobře zacílené a efektivně provedené investice z veřejné kapsy mají jednu pozoruhodnou vlastnost, že nevytlačují soukromé investice.

Dobře zacílené a efektivně provedené investice z veřejné kapsy mají jednu pozoruhodnou vlastnost, že nevytlačují soukromé investice.

Celý článek
0

Zákaz TikToku v USA se blíží. Číňané už spoléhají jen na soudy

Republikáni v USA naplnili své sliby a posunuli zákaz TikToku do dalšího dějství. Management sociální sítě už otevřeně hovoří o tom, že se v případě přijetí zákona budou bránit soudní cestou.

Republikáni v USA naplnili své sliby a posunuli zákaz TikToku do dalšího dějství. Management sociální sítě už otevřeně hovoří o tom, že se v případě přijetí zákona budou bránit soudní cestou.

Celý článek
0

Telešmejdi to zase zkoušejí

Přibývá „supervýhodných“ nabídek produktů a služeb poskytovaných po telefonu

Telešmejdi to zase zkoušejí
Od července budou call centra moci volat pouze těm, kteří o to budou mít zájem a nechají se zapsat do takzvaného účastnického seznamu. | Shutterstock.com

Ani zvýšený společenský a mediální zájem neodrazuje soukromá call centra od telefonních nabídek pochybných produktů a služeb. Využívají toho, že nový zákon, který má s nepoctivými manipulacemi tohoto druhu skoncovat, začne naplno platit až v červenci.

„Dobrý den, tady pracovnice klientského centra. Musím vás informovat o důležitých změnách ve vašich pojistných smlouvách. Máte na mě chvilku času? Jedná se o velmi zásadní sdělení.“ Tak začíná telefonický hovor, který si vyslechl redaktor Hrotu koncem ledna na svém soukromém telefonním čísle. Operátorka zdůrazňuje slova „důležité“ a „zásadní“, celkově její projev vyznívá natolik dramaticky, že mu posluchač věnuje pozornost.

Po chvíli ovšem vyjde najevo, že informace je natolik „významného charakteru“, že ji nelze sdělit po telefonu. „Domluvím vám osobní setkání s naším poradcem, který s vámi provede veškeré změny. Jinak to nejde,“ říká žena. Teprve v tu chvíli se dostane ke slovu rozum – volaný si totiž při plánování setkání uvědomí, že přece žádné pojistné smlouvy nemá, a toto operátorce sdělí. „Hm, tak nashle,“ řekne žena z call centra a zavěsí.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit