TikTok vydělává jako nikdy. Jeho osud je přesto nejistý

Společnost ByteDance stojící za sociální sítí TikTok si vloni výrazně polepšila, příjmy jí narostly o šedesát procent. Nejistota ohledně budoucnosti aplikace v USA však příliš nepřeje dalšímu rozvoji.

Společnost ByteDance stojící za sociální sítí TikTok si vloni výrazně polepšila, příjmy jí narostly o šedesát procent. Nejistota ohledně budoucnosti aplikace v USA však příliš nepřeje dalšímu rozvoji.

Celý článek
0

Proti klikacím závodům. Bezrealitky upřednostní ověřené uživatele, sází i na příhozy

Podle Martina Ponzera, šéfa Bezrealitky.cz, se na prohlídky bytů či domů většinou dostanou lidé, kteří nejrychleji zareagují na nájemní inzerát. Chce tak dát šanci spíše lidem, jež si portál prověří. Ale i těm, kteří příhozem trochu zvýší nájemné.

Podle Martina Ponzera, šéfa Bezrealitky.cz, se na prohlídky bytů či domů většinou dostanou lidé, kteří nejrychleji zareagují na nájemní inzerát. Chce tak dát šanci spíše lidem, jež si portál prověří. Ale i těm, kteří příhozem trochu zvýší nájemné.

Celý článek
0

Můj život s Karmou. Stoletá firma zůstala v Česku, o expanzi teď ale raději nepřemýšlí

Karma si zakládá na tom, že je českou firmou. A ani po ruské invazi na Ukrajinu a v době zdražování plynu nakonec nemusela přesunout výrobu do zahraničí či začít propouštět. „Pro šikovné lidi je v Karmě místo vždycky,“ říká teď marketingová ředitelka firmy Kateřina Kubištová.

Karma si zakládá na tom, že je českou firmou. A ani po ruské invazi na Ukrajinu a v době zdražování plynu nakonec nemusela přesunout výrobu do zahraničí či začít propouštět. „Pro šikovné lidi je v Karmě místo vždycky,“ říká teď marketingová ředitelka firmy Kateřina Kubištová.

Celý článek
0

Singapur proti motoristům

Světová velkoměsta řeší v posledních letech podobné problémy s neustále bobtnající automobilovou dopravou, kterou už stávající infrastruktura není schopná pojmout

Singapur proti motoristům
ilustrační foto | Shutterstock.com

Řešení volí různá, jedno z nejpřísnějších ale platí v Singapuru. V zemi, kde hrozí pokuta či fyzický trest i za žvýkání nebo odplivnutí na ulici, musí mít majitel vozu speciální licenci platnou deset let. Bez ní mu auto ani neprodají.

Kvůli omezenému počtu dostupných licencí ovšem postupně roste jejich cena a letos v červnu poprvé překročila hranici sto tisíc singapurských dolarů.

Jinými slovy, kdo chce po Singapuru jezdit v pohodlí osobního vozu, zaplatí za to v přepočtu téměř 1,7 milionu korun za deset let. A navrch si samozřejmě ještě musí pořídit auto.