Diskuzní pořad Echo Prime Time je vlajkovou lodí podcastů webu Echo24.cz
Echo24
Podcasty
Podcasty od Echo24 sledují statisíce diváků
Videoprodukce online deníku Echo24 má stejná čísla jako zpravodajské televize. Za úspěchem stojí hlavně diskusní podcasty na aktuální politická, společenská a byznysová témata. Vlajkovou lodí se už během prvních týdnů vysílání stal nedělní pořad Echo Prime Time moderátora Pavla Štrunce, který se živě vysílá každou neděli večer od osmi hodin na webu online deníku Echo24 a taky na celoplošné FM stanici Radio Prostor.
Echo Prime Time reaguje na aktuální témata uplynulého týdne a má ambici nastavovat i novou agendu. V průměru každou z epizod sledovalo 100 tisíc diváků. Nejúspěšnější díl v součtu vidělo více než dvě stě tisíc lidí. To nejdůležitější, co v pořadu zaznělo, se v podobě shorts videí dostane až k 1 100 000 diváků. Diskusní formát Echo Prime Time se vysílá také na sesterské stanici Radio Prostor, která stejně jako online deník Echo24 patří do skupiny SPM MEDIA. Radio Prostor vysílá Echo Prime Time živě každou neděli večer a následně v repríze v pondělí a ve středu. Týdenní poslechovost Radia Prostor podle posledního měření Radioprojektu činí 71 tisíc posluchačů. „Chtěli jsme si vyzkoušet, že dokážeme konkurovat velkým televizním stanicím a jejich nedělním politickým debatám. Přes léto si dáme od nedělní politiky přestávku, upravíme studio a v druhé půlce srpna se s pořadem Echo Prime Time vrátíme. Protože bude před parlamentními volbami, očekáváme, že čísla ještě porostou,“ říká CEO vydavatelství SPM MEDIA Dalibor Balšínek.
Balšínek je zároveň moderátorem dalšího úspěšného podcastu Echo Porada, kterým před dvěma lety podcastová produkce Echo24 odstartovala. Nejdřív jenom v audioverzi a po přestěhování do nových prostor i s videem. To si v průměru každý týden pustí více než 30 tisíc diváků. Nejúspěšnější epizody Echo Porady pak mají přes 100 000 shlédnutí. Stejně jako všechny další podcasty z produkce online deníku Echo24, i Echo Porada se vysílá na celoplošné FM stanici Radio Prostor. V premiéře każdy čtvrtek po poledni v rámci podcastového pásma. Podcastům patří program rádia každý všední den vždy od 12:00 do 16:00 a večer od sedmi do devíti. Radio Prostor si každý den naladí 25 tisíc posluchačů, měsíčně je to přes 200 tisíc lidí.
Mezi další úspěšné formáty z produkce online deníku Echo24 patří rozhovorový formát Echo Pavla Štrunce, diskusní Echo Salony, ve kterých redaktoři Týdeníku Echo a jejich hosté reagují nejen na politická, ale také na společenská a kulturní témata. Ve spolupráci s redakcí byznysového webu Hrot24 vznikají ve studiu redakce Echa také ekonomický Hrotcast a nově podcast Českej kapitál, který formou rozhovorů představuje úspěšné české firmy. Jen v minulém týdnu si některý z výše uvedených podcastů pustilo téměř 400 tisíc diváků.