Jiří Procházka, český fighter v UFC

Jiří Procházka, český fighter v UFC

koláž Hrot24 / Shutterstock.com / BJP TV

Nová platforma UFC šampióna

„Český samuraj“ Jiří BJP Procházka spouští vlastní digitální televizi. Fanoušci uvidí více než na sítích

Český šampion UFC Jiří Procházka spouští svou vlastní digitální platformu a mobilní aplikaci. BJP TV fanouškům umožní nahlédnout do zákulisí jeho kariéry i osobního života. Projekt přináší exkluzivní obsah, přímou interakci a podporu charitativních aktivit.

Adam Opatrný

Galerie (4)

Jiří Procházka píše další kapitolu své značky a fanoušci mají novou možnost být bývalému šampiónu divize polotěžké váhy UFC o něco více nablízku.

Jako první český profesionální sportovec nabízí vlastní streamovací platformu i mobilní aplikaci. BJP TV odstartovala 25. září 2025 na webu jiribjp.tv a zároveň v App Store a Google Play.

„S týmem cítíme obrovskou podporu fanoušků, kteří chtějí vidět více z mého života a přípravy, než můžeme ukázat na sociálních sítích. BJP TV nám umožní nabídnout kvalitní a unikátní obsah, který bude okamžitě dostupný i pro zahraniční fanoušky,“ říká Procházka.

Platforma nabídne unikátní obsah, živé interakce i slevu do e-shopu

Platforma nabídne unikátní obsah, živé interakce i slevu do e-shopu

Foto: BJP TV

Fanoušci se mohou těšit na rozbory zápasů, záběry z tréninků, rozhovory s trenéry, lekce i pohled do běžného života mimo klec.

Kamera bude u příprav na blížící se duel s Khalilem Rountreem Jr., ale i u osobních momentů, jako byla nedávná promoce na vysoké škole.

Členství otevírá také praktické výhody: slevy na nákupy v BJP Store, soutěže o trénink či setkání s bojovníkem a hlavně možnost přímé interakce prostřednictvím live streamů, Q&A nebo ohlasů přímo z míst konání UFC turnajů.

Podstatnou součástí je i charita. Pět procent z každého předplatného směřuje do BJP Foundation, která podporuje nemocné děti a mladistvé.

„Už více jak 10 let se peru za lepší podmínky pro ty, kteří to potřebují. Tímto krokem chci dát svým fanouškům větší možnost se zapojit a podpořit dobrou věc,“ vysvětluje Procházka.

Kdo bojovníkovu cestu v UFC už nějaký čas sleduje, ví, že pro Procházku není altruismus pouze marketingovou strategií.

Jiří Procházka a Ashly McGarityová

Jiří Procházka a Ashly McGarityová

Foto: UFC

V roce 2024 se o tom mohla přesvědčit i celá fanouškovská komunita UFC, když Američanka Ashly McGarityová, bojující s rakovinou, zveřejnila svou fotku s oholenou hlavou a copem v Procházkově „válečném“ stylu.

Příběh obletěl sociální sítě a dostal se až k českému šampionovi. Procházka jí následně umožnil stát se součástí jeho fight weeku na UFC 311, sám se na vážení objevil s oholenou hlavou na její podporu a navíc věnoval milion korun na pomoc onkologickým pacientům.

„Mám v Česku nadaci, se kterou pravidelně navštěvujeme pacienty v nemocnicích a snažíme se jim alespoň trochu zlepšit podmínky. To je také součást toho, proč jsem chtěl Ashly podpořit,“ vysvětlil.

Cena předplatného je 169 korun (7,99 USD / 6,99 EUR) měsíčně, roční členství nabízí dva měsíce zdarma. Za projektem stojí sportovní marketingová agentura 2Score, která se podílela na strategii, produkci i komunikaci. Procházka tím dál rozšiřuje své aktivity.

Vedle úspěšného BJP Store, charitativní BJP Foundation a tréninkového BJP Institutu přichází další projekt, který má za cíl přiblížit bojovníka fanouškům a současně posílit jeho odkaz i mimo klec.

Procházkova kariéra v polotěžké váze UFC je 31 výher, 5 proher a 1 remíza

Procházkova kariéra v polotěžké váze UFC je 31 výher, 5 proher a 1 remíza

Foto: BJP TV