Český Mediaboard dál expanduje. Po Slovensku vstupuje i do Polska a Chorvatska
„Chtěli bychom zopakovat to, co se nám podařilo v Česku či na Slovensku,“ říká Tomáš Berger, zakladatel a šéf Mediaboardu.
Pokrývá monitoring médií ve více než 200 zemích světa a její služby využívají třeba Ikea, Rohlík nebo BMW. Česká technologická společnost Mediaboard vstoupila v roce 2018 s vlastní pobočkou na Slovensko, to jí ale nestačí. Teď je na řadě i Polsko a Chorvatsko.
„Tyto země splňují kritéria, která jsou pro nás při expanzi důležitá. Konkurenční prostředí tam není zdravé, v Polsku dokonce vládne monopol. Zároveň současní hráči nepřinášejí žádné zásadní inovace a vývoj produktů stagnuje. Do těchto zemí vstupujeme, stejně jako v minulosti v Česku i na Slovensku, s cílem narušit zaběhlé pořádky a rozhýbat zkostnatělý trh,“ říká Tomáš Berger, zakladatel a šéf Mediaboardu.
Nabídka Mediaboardu tak bude na obou trzích stejná jako v Česku. Kromě tradičního monitoringu médií budou tamní zákazníci moci využít například publikační platformu určenou ke komunikaci s novináři.
Nové trhy nebude společnost řídit z Česka, budou totiž fungovat jako samostatné firmy s vlastním managementem. Polskou pobočku, která se otevřela na začátku září, řídí Marcin Szczupak. Petar Ćuk pak hodlá chorvatskou pobočku nastartovat v polovině téhož měsíce, tedy již za několik dnů.
„Chtěli bychom zopakovat to, co se nám podařilo v Česku či na Slovensku. Tedy rychle se stát nejsilnějším hráčem na trhu. Tato lokální prvenství však nevnímáme jako konečný cíl, ale jako prostředek k tomu patřit do top 5 největších poskytovatelů mediálního monitoringu a media intelligence služeb na světě,“ doplňuje Berger.
Mediaboard vznikl v roce 2015. Jeho cílem je poskytnout českému PR prostředí moderní nástroje pro analýzu a práci s daty. Mediaboard se dva roky po sobě umístil mezi padesáti nejrychleji rostoucími technologickými firmami ve střední Evropě a získal ocenění Deloitte Technology Fast 50. Jeho nástroje real-time monitoringu umožňují analýzy výstupů, e-mailové reporty, statistiky i monitoring sociálních sítí.