retail

Solidarita v akci: Obchodníci darovali tuny zboží

62 milionů korun, 947 tun materiální pomoci a 41 kamionů plně naložených zbožím. To je součet podpory, kterou obchodníci poskytli během nedávných ničivých povodní. K této úžasné míře pomoci se připojili i jejich zákazníci a zaměstnanci, kteří neúnavně přispívali finančními dary a materiálními prostředky.

62 milionů korun, 947 tun materiální pomoci a 41 kamionů plně naložených zbožím. To je součet podpory, kterou obchodníci poskytli během nedávných ničivých povodní. K této úžasné míře pomoci se připojili i jejich zákazníci a zaměstnanci, kteří neúnavně přispívali finančními dary a materiálními prostředky.

Celý článek
0

Výdaje Britů na zábavu rostou díky prodeji vstupenek na koncerty Oasis

Nejnovější průzkumy ukazují, že britští spotřebitelé v září zvýšili své výdaje na nezbytné zboží a služby ve srovnání s loňským rokem. Výrazným faktorem tohoto růstu byl prodej vstupenek na dlouho očekávaný reunion kapely Oasis.

Nejnovější průzkumy ukazují, že britští spotřebitelé v září zvýšili své výdaje na nezbytné zboží a služby ve srovnání s loňským rokem. Výrazným faktorem tohoto růstu byl prodej vstupenek na dlouho očekávaný reunion kapely Oasis.

Celý článek
0

Heinz představuje děsivou halloweenskou kampaň

Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.

Známá značka kečupu Heinz přichází s novou sezónní kampaní, která dokonale vystihuje atmosféru Halloweenu. Kreativní agentura Gut New York, jež s Heinzem spolupracuje poprvé, vytvořila sérii reklam, ve kterých běžní uživatelé kečupu mění svou tvář v děsivé klauny.

Celý článek
0

Polský maloobchodní řetězec Żabka očekává růst ziskovosti

Polská maloobchodní skupina Żabka se v letošním roce chystá na další růst ziskovosti. Finanční ředitelka Marta Wrochna-Lastowska včera oznámila, že společnost očekává, že marže EBITDA (zisk před úroky, daněmi, odpisy a amortizací) překoná loňských 12,4 %.

Polská maloobchodní skupina Żabka se v letošním roce chystá na další růst ziskovosti. Finanční ředitelka Marta Wrochna-Lastowska včera oznámila, že společnost očekává, že marže EBITDA (zisk před úroky, daněmi, odpisy a amortizací) překoná loňských 12,4 %.

Celý článek
0

Privátní značky v Česku: Rostoucí trend a příležitost pro trh

Podle nejnovějších dat zveřejněných Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) a výzkumnou agenturou NielsenIQ (NIQ) zaujímají privátní značky v České republice stále významnější pozici na trhu. S tržním podílem 27 % překonávají globální průměr 22 %, ale stále zaostávají za evropským průměrem 36 %.

Podle nejnovějších dat zveřejněných Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) a výzkumnou agenturou NielsenIQ (NIQ) zaujímají privátní značky v České republice stále významnější pozici na trhu. S tržním podílem 27 % překonávají globální průměr 22 %, ale stále zaostávají za evropským průměrem 36 %.

Celý článek
0

Nike stahuje roční výhled, očekává slabou vánoční sezónu

Společnost Nike, globální lídr v oblasti sportovního oblečení, překvapila investory oznámením stažení své roční prognózy příjmů. Tento krok přichází v době, kdy nový generální ředitel přebírá vedení firmy, která čelí výzvám spojeným s blížící se vánoční sezónou.

Společnost Nike, globální lídr v oblasti sportovního oblečení, překvapila investory oznámením stažení své roční prognózy příjmů. Tento krok přichází v době, kdy nový generální ředitel přebírá vedení firmy, která čelí výzvám spojeným s blížící se vánoční sezónou.

Celý článek
0