Dlouhé fixace, a ještě k tomu nízké sazby u hypoték? Zapomeňte!

Banky reagují na vývoj omezením nabídky hypoték s delší fixací. Do jejich cen si navíc promítají tzv. opční prémii, tedy přirážku, která jim má kompenzovat ztráty vzniklé předčasným splácením hypoték.

Banky reagují na vývoj omezením nabídky hypoték s delší fixací. Do jejich cen si navíc promítají tzv. opční prémii, tedy přirážku, která jim má kompenzovat ztráty vzniklé předčasným splácením hypoték.

Celý článek
0

Třetí rok války: Ukrajina má k vítězství stále dál, na pomoc USA se spolehnout nemůže

Vojenské vítězství se Ukrajině vzdaluje, nyní se musí soustředit hlavně na obranu pozic, tvrdí západní vojenští experti.

Vojenské vítězství se Ukrajině vzdaluje, nyní se musí soustředit hlavně na obranu pozic, tvrdí západní vojenští experti.

Celý článek
0

Vzkaz Generaci Z: Přestaňte brečet a přijměte, že stres a úzkost jsou normální a patří k životu

Generace Z by měla přijmout skutečnost, že stres a úzkost v práci jsou normální součástí života. Prospěje jí to. „Měli bychom se občas cítit pod tlakem, je to zdravé,“ tvrdí profesorka psychologie z Columbia University Kathleen Pike. 

Generace Z by měla přijmout skutečnost, že stres a úzkost v práci jsou normální součástí života. Prospěje jí to. „Měli bychom se občas cítit pod tlakem, je to zdravé,“ tvrdí profesorka psychologie z Columbia University Kathleen Pike. 

Celý článek
0

Týden v médiích XXIX

Týden v médiích XXIX
„Věřím, že máme zdravé jádro, a že se nám proto toto obtížné období podaří překonat a v brzkém horizontu se vrátíme k růstu a rozvoji,“ prohlásil Jaromír Soukup. | Profimedia.cz

Televizní reklama na Primě podraží o dvacet dva procent

Mediální zastupitelství skupiny Prima Media Club zvýší v příštím roce ceny televizní reklamy v průměru o dvacet dva procent. V závislosti na objemu utracených peněz klienti budou platit meziročně o dvanáct až sedmnáct procent víc, dalších několik procentních bodů „udělají“ koeficienty závislé na denním pásmu, sezoně či stopážích spotů.

Ceny rádiové reklamy u Media Clubu vzrostou o sedm procent a internetová reklama v některých formátech podraží o pět až dvacet procent. Strategickou cílovou skupinou u televizních kampaní budou nově dospělí mezi osmnácti a šedesáti devíti lety (dosud to byla skupina patnáct až šedesát devět).

Media Club tak chce klientům umožnit oslovit dospělé publikum s vyšší kupní silou. „Cílíme primárně na diváky, kteří mohou legálně užívat všechny nabízené produkty, čímž chráníme nejen mladší diváky, ale i své zadavatele,“ uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Media Club kromě kanálů Primy obchodně zastupuje TV Óčko, TV Barrandov, Atmedia a Paramount Network.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit