Tesco rozšiřuje službu Online Nákupy do dalších tří regionů. Služba nyní pokrývá 75 % domácností v ČR

ČTK

Tesco rozšiřuje službu Online Nákupy do dalších tří regionů. Služba nyní pokrývá 75 % domácností v ČR

Praha 26. června 2025 (PROTEXT) - Tesco pokračuje v rozšiřování své oblíbené služby Tesco Online Nákupy. Nově je dostupná i pro zákazníky v Mostě, Chebu, Uherském Hradišti a přilehlých obcích. Svůj nákup si mohou nechat doručit až ke dveřím, nebo si ho pohodlně vyzvednout na prodejně. Tesco tak obyvatelům dalších regionů usnadňuje přístup ke kvalitním čerstvým i trvanlivým potravinám a široké nabídce nepotravinářského sortimentu – to vše za stejné ceny jako v obchodech.

„Zájem o Tesco Online Nákupy dlouhodobě roste, a proto službu nadále rozvíjíme a rozšiřujeme, aby byla dostupná a vyhovovala potřebám co největšího počtu našich zákazníků. Díky rozšíření služby do oblastí Mostu, Chebu a Uherského Hradiště si nyní 75 % domácností v ČR může dopřát pohodlný online nákup potravin za stejné ceny jako v obchodě – včetně všech výhod Clubcard programu,“ uvádí Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco ČR.

Zákazníci mají na výběr ze dvou možností doručení – buď si nákup nechají přivézt až domů, nebo si ho osobně vyzvednou na prodejně díky službě Klikni + Vyzvedni. Ve všech třech nových lokalitách je tato možnost dostupná již v den objednání. Doručení domů probíhá každý den od 8:00 do 22:00 ve zvoleném dvouhodinovém časovém okně.

Tesco je průkopníkem online prodeje potravin v ČR – službu spustilo jako první maloobchodní řetězec již v roce 2012 a za více než deset let si vybudovalo silnou expertizu v doručování nákupů až k zákazníkům domů. Služba nabízí široký výběr čerstvých i trvanlivých potravin a sezonních produktů za stejné ceny jako v obchodě.

Více informací o službě Tesco Online Nákupy najdete: https://www.itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/vase-prvni-online-nakupy/

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile a 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco loni představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Tento program navazuje na úspěšnou iniciativu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/