Společnost Hisense představuje stošestnáctipalcový televizor UX s RGB-MiniLED s úchvatnou přesností barev

ČTK

Společnost Hisense představuje stošestnáctipalcový televizor UX s RGB-MiniLED s úchvatnou přesností barev

Čching-tao (Čína) 9. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, uvedla na trh revoluční stošestnáctipalcový televizor UX, který díky špičkové technologii lokálního stmívání RGB-MiniLED a rekordní velikosti obrazovky stanovuje nová měřítka v oboru.

Jako oficiální partner mistrovství světa klubů FIFA 2025™ uvedla společnost Hisense na celosvětovou scénu svou technologii displejů nové generace, na kterou upozornila smělými sděleními o #RGB-MiniLED TV v reklamách po obvodu stadionu. Tato silná přítomnost odráží stejnou odvahu v oblasti produktových inovací.

Společnost Hisense je první v oboru, která dosáhla masové výroby televizorů RGB-MiniLED. UX používá jednotlivé červené, zelené a modré Mini-LED diody – namísto jednobarevných – v tisících stmívacích zón. To umožňuje špičkové pokrytí barev až 95 % BT.2020 a špičkový jas 8000 nitů. Přináší bohaté barvy s výrazností a přesnými grafickými prvky.

Díky stošestnáctipalcovému displeji Infinity Vision jde UX nad rámec konvencí a přináší skutečně pohlcující zážitek. Sledování zápasu na této obrovské obrazovce zachytí každý detail v ohromujícím měřítku – přenese energii zápasu do vašeho obývacího pokoje s filmovým realismem.

Díky pokročilému systému Hi-View AI Engine X optimalizuje televizor UX nastavení obrazu, zvuku a scénáře v reálném čase. Ať už se jedná o fotbal, film nebo nějakou hru, každá scéna je vyladěna pro maximální účinek. Zážitek dále umocňuje systém 6.2.2 CineStage X Surround. Tyto televizory, vytvořené ve spolupráci s kultovní Pařížskou operou, překračují hranice technologie a stávají se akustickými mistrovskými díly. Každý design je ódou na akustiku pařížského operního domu, kde se zvuk a forma prolínají v dokonalé harmonii.

Se stošestnáctipalcovým televizorem UX vám Hisense umožní skutečně si vychutnat okamžik – kombinuje průlomovou technologii RGB-MiniLED, pohlcení ultra velkou obrazovkou a inteligentní optimalizaci. Je navržen tak, aby zachytil každý detail a emoce, a nastavuje tak nové měřítko pro vskutku úchvatnou domácí zábavu.

O společnosti Hisense

Společnost Hisense, založená v roce 1969, je celosvětově uznávaným vedoucím podnikem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkovém objemu dodávek televizorů (2022-2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023-první čtvrtletí 2025). Jako první oficiální partner mistrovství světa klubů FIFA 2025™ se společnost Hisense zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2725141/1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2725142/2.jpg

KONTAKT: Izzie Zhang, Izzie.Zhang@rfcomms.com

PROTEXT