Zářijový měsíčník Hrot
foto: Hrot
Zářijový měsíčník Hrot: Jak úspěch s Billie Eilish otevřel Petrofu dveře do Ameriky. A ultimátní touha po věčném životě
Nové číslo magazínu Hrot se věnuje nejen rodinným firmám, ale i fascinujícímu fenoménu longevity – touze po dlouhém a kvalitním životě. Přináší pohledy na vědu, byznys i osobní příběhy lidí, kteří posouvají hranice možného, a ukazuje, proč dlouhověkost není jen marketingový trend, ale komplexní přístup k životu.
Magazín Hrot se po letním dvojčísle vrací se zářijovým vydáním a je připravený prozářit vám začátek podzimu. Majitelka slavné rodinné firmy Zuzana Ceralová Petrofová a její dcera, výkonná ředitelka Anna Petrof Prousková, mluví v titulním profilovém rozhovoru o tom, jak s noblesou a vnitřní silou zvládají krize, proměny očekávání zákazníků slavného výrobce hudebních nástrojů i expanzi do USA.
S čím se obě dámy aktuálně perou, čím se jim daří stále překvapovat milovníky pian královéhradeckého Petrofu a jak jim v tom pomáhá, že nástroje z právě jejich dílny mají či měly doma takové veličiny jako Paul McCartney, Mariah Carey, dnes již zesnulý skladatelský gigant Ennio Morricone nebo americký miliardář a filantrop Bill Gates?
To vše a mnohem víc se dočtete v novém magazínu Hrot, který vychází už ve středu 3. září a jeho roční předplatné získáte tady.
Zářijové číslo našeho tištěného měsíčníku je prvním, kde se taktovky ujala nová šéfredaktorka Sára Goldbergerová. Pod jejím vedením přináší velké téma rodinných firem v Česku. S nimi se pojí tradice, hodnoty, předávání know-how či řemesla z generace na generaci. Ale rovněž specifické výzvy – nástupnictví, střet rodinných a firemních zájmů či udržení rovnováhy mezi byznysem a soukromím.
Těšit se můžete na hluboký vhled do fenoménu longevity. Za tímhle (pro někoho) buzzwordem se skrývá víc, než jen marketingový tahák na vaše peníze.
Jak žít dlouho, zdravě a kvalitně? Proč bez pravidelné aktivity dlouhověkost nefunguje? Kdy evoluce přestává „řešit“ délku života – a jak moderní věda posouvá hranice zdravého věku? A nakonec: proč longevity nejsou jen doplňky stravy, ale komplexní systém?
V zářijovém magazínu Hrot se dále můžete dočíst:
Všechno je možné: Umělecký ředitel slavného kanadského Cirque du Soleil je muž plný nápadů, emocí a nakažlivého optimismu. V rozhovoru přibližuje show Kurios – Kabinet kuriozit, která je od 3. září do 12. října k vidění na Letenské pláni v podání této ikony nového cirkusu.
Hlavně vytrvat: Vědkyně Silvie Rimpelová (VŠCHT Praha) o výzkumu diagnostiky a léčby nádorů i o skloubení vědy a rodičovství.
Krása s posláním: Vítězka soutěže Miss World 2023 Krystyna Pyszková rozjíždí Money Monsters – interaktivního průvodce finanční gramotností pro děti i dospělé.
Inspirátorka: Kateřina Petko (CSG Nadační fond) o filantropii a odpovědnosti pomáhat.
Rodí se nová láska? Ekonom Pavel Peterka o tom, že se trhy naučily vycházet s Donaldem Trumpem, o houpačce posledních měsíců a o tom, proč příjmy z cel zapadají do debaty o americkém dluhu.
Vášeň, která skvěle zní: Seznámíme vás s lidmi, pro něž je hudba celým životem. Proto opravují vzácné nástroje, staví hudební aparatury nebo s láskou a umem prodávají vše, co s muzikou a muzikantstvím souvisí.
The Miners: Lovebrand výběrové kávy s hravým designem a interiéry, které lákají i náhodné kolemjdoucí.
Amsterdam: Město, které šlape novým rytmem i lidmi.
Tadeáš Podracký: Originální umělec, jemuž materiál musí projít rukama, aby mohl vzniknout autentický tvar.
A mnoho dalšího! Magazín Hrot unikátním způsobem mapuje budoucnost byznysu a inovativní ekonomiky. Vychází na papíře šetrném k životnímu prostředí a je ideálním měsíčníkem pro ambiciózní lidi, kteří chtějí dosáhnout svých cílů. Pro kreativní duše, které hledají inspiraci. Pro milovníky luxusu a krásných věcí. A hlavně pro všechny, kteří chtějí žít naplno a užívat si života.
Zářijové číslo tištěného magazínu Hrot vychází ve středu 3. září 2025 a jeho roční předplatné získáte tady.