Pomoc pro dojíždějící: Středočeský kraj jedná s Prahou o posílení vlaků a tramvají
Staví se také množství P+R parkovišť a parkovacích domů.
Staví se také množství P+R parkovišť a parkovacích domů.
Napjatou situaci v osobní i nákladní dopravě v prvním pololetí zhoršilo i špatné počasí a stávky zaměstnanců, které na několik dní přerušily provoz na železnici. Stávky stály firmu zhruba 300 milionů eur.
Napjatou situaci v osobní i nákladní dopravě v prvním pololetí zhoršilo i špatné počasí a stávky zaměstnanců, které na několik dní přerušily provoz na železnici. Stávky stály firmu zhruba 300 milionů eur.
S pořízením nových vlaků počítá dodatek prodlužující nynější smlouvu s ČD na regionálních tratích o pět let. Dráhy si od polské společnosti Pesa objednaly 106 RegioFoxů.
S pořízením nových vlaků počítá dodatek prodlužující nynější smlouvu s ČD na regionálních tratích o pět let. Dráhy si od polské společnosti Pesa objednaly 106 RegioFoxů.
Španělský výrobce vlaků Talgo obdržel nabídku na fúzi od českého konkurenta Škoda Transportation. S odvoláním na sdělení firmy Talgo to dnes uvedla agentura Reuters. Španělský podnik upřesnil, že dostal nabídku na obchodní spojení. Škodu požádal o poskytnutí dalších podrobností, včetně ceny. Skupina Škoda tyto informace nechtěla komentovat.
Španělský výrobce vlaků Talgo obdržel nabídku na fúzi od českého konkurenta Škoda Transportation. S odvoláním na sdělení firmy Talgo to dnes uvedla agentura Reuters. Španělský podnik upřesnil, že dostal nabídku na obchodní spojení. Škodu požádal o poskytnutí dalších podrobností, včetně ceny. Skupina Škoda tyto informace nechtěla komentovat.
Podnikatel Radim Jančura se rozhodl prodat dopravní společnost RegioJet. Dává tomu ale ještě pět až deset let.
Podnikatel Radim Jančura se rozhodl prodat dopravní společnost RegioJet. Dává tomu ale ještě pět až deset let.
Institut Puls představil novou studii s názvem Superkonektor, která přichází s ambiciózním plánem na rozšíření sítě vysokorychlostních tratí v České republice. Studie navrhuje vybudovat o zhruba 200 km více vysokorychlostních tratí a 300 km konvenčních tratí oproti současným plánům Ministerstva dopravy, a to vše při nižších nákladech.
Institut Puls představil novou studii s názvem Superkonektor, která přichází s ambiciózním plánem na rozšíření sítě vysokorychlostních tratí v České republice. Studie navrhuje vybudovat o zhruba 200 km více vysokorychlostních tratí a 300 km konvenčních tratí oproti současným plánům Ministerstva dopravy, a to vše při nižších nákladech.
Vysokorychlostní tratě prosperitu automaticky nezaručí. V Číně na to mají data, na Slovensku se shodli, že se jejich stavba nevyplatí. Proč je tedy Česko tak tlačí?
Vysokorychlostní tratě prosperitu automaticky nezaručí. V Číně na to mají data, na Slovensku se shodli, že se jejich stavba nevyplatí. Proč je tedy Česko tak tlačí?