móda

Kdo je Joshua Schulman: Nový kapitán luxusní lodi Burberry

V bouřlivých vodách módního průmyslu se britská ikonická módní značka Burberry rozhodla pro změnu kurzu. Joshua Schulman, veterán luxusního odvětví s více než třemi dekádami zkušeností, se ujímá kormidla jako nový generální ředitel společnosti.

V bouřlivých vodách módního průmyslu se britská ikonická módní značka Burberry rozhodla pro změnu kurzu. Joshua Schulman, veterán luxusního odvětví s více než třemi dekádami zkušeností, se ujímá kormidla jako nový generální ředitel společnosti.

Celý článek
0

Obavy ze změn klimatu? Česká generace Z není tak úzkostná jako mladí v zahraničí

Česká generace Z se snaží aktivně minimalizovat dopady svého životního stylu na životní prostředí. Tomuto přístupu se začínají přizpůsobovat i některé firmy.

Česká generace Z se snaží aktivně minimalizovat dopady svého životního stylu na životní prostředí. Tomuto přístupu se začínají přizpůsobovat i některé firmy.

Celý článek
0

Módní svět na kolenou. Chanel po odchodu hlavní návrhářky řeší, jak dál

Odchod hlavní návrhářky luxusní značky Chanel šokoval oděvní svět. Oznámení přišlo v době, kdy trh s luxusním zbožím čelí klesající poptávce

Odchod hlavní návrhářky luxusní značky Chanel šokoval oděvní svět. Oznámení přišlo v době, kdy trh s luxusním zbožím čelí klesající poptávce

Celý článek
0

Velké plány s Pietro Filipi. Oděvní značka se vydá do světa

S restartovanou značkou Pietro Filipi mají noví majitelé ze společnosti DaniDarx velké rozvojové plány. „Ještě do konce roku ji dostaneme do skoro všech zemí Evropské unie. Zvažujeme spolupráci s řetězci, ale také vlastní prodejny,“ prozrazuje v exkluzivním rozhovoru Ruslan Skopal, CEO DaniDarx.

S restartovanou značkou Pietro Filipi mají noví majitelé ze společnosti DaniDarx velké rozvojové plány. „Ještě do konce roku ji dostaneme do skoro všech zemí Evropské unie. Zvažujeme spolupráci s řetězci, ale také vlastní prodejny,“ prozrazuje v exkluzivním rozhovoru Ruslan Skopal, CEO DaniDarx.

Celý článek
0

Temu 2.0? Turecké online tržiště Trendyol na to jde jinak, i u něj ale hrají roli čínské peníze

Jak se prosadit ve světě módy? Klíčem je spolupráce s influencery. A právě na ni v Česku vsadilo turecké online tržiště Trendyol.

Jak se prosadit ve světě módy? Klíčem je spolupráce s influencery. A právě na ni v Česku vsadilo turecké online tržiště Trendyol.

Celý článek
0

Neplatíte mě dost, obleču se jako hadrák. Mladí Číňané nosí do práce čím dál ošklivější oblečení

Čínská generace Z má za to, že v práci jen otročí za mizerný plat. Do zaměstnání se proto na protest obléká tak, aby vypadala co nejvíc nechutně.

Čínská generace Z má za to, že v práci jen otročí za mizerný plat. Do zaměstnání se proto na protest obléká tak, aby vypadala co nejvíc nechutně.

Celý článek
0