elektromobilita

Revoluci elektrických aut došla šťáva. A je na vládách, aby ji do ní opět napumpovaly

Do 30. let mají zmizet spalovací motory. Ale mnoho těch, kteří kupují auta, na to prostě neslyší.

Do 30. let mají zmizet spalovací motory. Ale mnoho těch, kteří kupují auta, na to prostě neslyší.

Celý článek
0

Tryskáčem prolétal víc, než jeho firma vydělala. Tony Aquila ukazuje, jak se pálí peníze

Canoo, které z pozice startupu vyvíjí elektroauta, se sice z nuly k nějakým ziskům prokousalo, jeho šéf je ale dokáže hravě zase smazat.

Canoo, které z pozice startupu vyvíjí elektroauta, se sice z nuly k nějakým ziskům prokousalo, jeho šéf je ale dokáže hravě zase smazat.

Celý článek
0

Šéf Renaultu Luca de Meo: Mým národům. Nemusíte mě volit, stačí, když mě vyslechnete

Je dobře, že de Meo zveřejnil dopis o průšvihu, do něhož se řítí autoprůmysl v EU. Eurovolby se blíží a politici mají tendenci si vymýšlet nejrůznější pitominy, jen aby zaujali. Nyní se mohou vymezovat pozitivně a jde přitom o naléhavou věc, která trápí nejdůležitější evropský byznys.

Je dobře, že de Meo zveřejnil dopis o průšvihu, do něhož se řítí autoprůmysl v EU. Eurovolby se blíží a politici mají tendenci si vymýšlet nejrůznější pitominy, jen aby zaujali. Nyní se mohou vymezovat pozitivně a jde přitom o naléhavou věc, která trápí nejdůležitější evropský byznys.

Celý článek
0

Extrémně politické dílo a obžaloba regulací. Šéf Renaultu napsal dopis, který ovlivní eurovolby

Luca de Meo, generální ředitel Renaultu, varuje veřejnost před hrozící tragédií evropského autoprůmyslu. Podle hlavního analytika Hrot24 Miroslava Zámečníka v něm přesně pojmenovává chyby, kterých se Evropa dopouští.

Luca de Meo, generální ředitel Renaultu, varuje veřejnost před hrozící tragédií evropského autoprůmyslu. Podle hlavního analytika Hrot24 Miroslava Zámečníka v něm přesně pojmenovává chyby, kterých se Evropa dopouští.

Celý článek
0

Apple vývoj elektromobilu odpískal, zatímco auto od Xiaomi právě přijíždí. Proč?

Pro Apple nemá vstup na přehuštěný trh s elektromobily smysl – nikdy by nedosáhl na 30procentní provozní marži, kterou má z prodeje iPhonů. Zato pro Xiaomi s provozní marží 4,65 procenta jde o lákavou příležitost.

Pro Apple nemá vstup na přehuštěný trh s elektromobily smysl – nikdy by nedosáhl na 30procentní provozní marži, kterou má z prodeje iPhonů. Zato pro Xiaomi s provozní marží 4,65 procenta jde o lákavou příležitost.

Celý článek
0

„Přestaňte nám diktovat.“ Šéf Renaultu varuje Evropany před tragédií jejich autoprůmyslu

Ředitel Renaultu Luca de Meo tvrdí, že evropský automobilový průmysl potřebuje nízké a stabilní ceny energií, spravedlivé posuzování vlivu emisí a zapojení evropských institucí do výzkumu i obstarávání strategických surovin.

Ředitel Renaultu Luca de Meo tvrdí, že evropský automobilový průmysl potřebuje nízké a stabilní ceny energií, spravedlivé posuzování vlivu emisí a zapojení evropských institucí do výzkumu i obstarávání strategických surovin.

Celý článek
0