děti

Sbírka školních pomůcek usnadní život 20 tisícům chudých dětí. Zapojit se můžete snadno

Ulehčit a zkvalitnit vzdělávání dětí z málo majetných rodin je cílem sbírky „Školákům od srdce“. Organizátoři si přejí získat celkem 200 tisíc školních potřeb, které budou rozdány dětem na začátku zářijové výuky.

Ulehčit a zkvalitnit vzdělávání dětí z málo majetných rodin je cílem sbírky „Školákům od srdce“. Organizátoři si přejí získat celkem 200 tisíc školních potřeb, které budou rozdány dětem na začátku zářijové výuky.

Celý článek
0

19 598 korun za školáka: Američané šetří na školních potřebách

Podle odhadů Národní federace maloobchodníků (NRF) se očekává, že Američané letos utratí za nákupy do školy celkem 870 miliard korun. To by představovalo druhou nejvyšší částku v historii, jen těsně pod rekordními 910 miliardami korun z loňského roku.

Podle odhadů Národní federace maloobchodníků (NRF) se očekává, že Američané letos utratí za nákupy do školy celkem 870 miliard korun. To by představovalo druhou nejvyšší částku v historii, jen těsně pod rekordními 910 miliardami korun z loňského roku.

Celý článek
0

Kolaps, který chtěla Čína utajit: roste počet „dětí s prohnilým ocasem“

Čína čelí rostoucímu problému, kdy čerství absolventi vysokých škol nemohou najít práci. Vládní opatření zatím nepřinášejí žádné výsledky. Mladí dospělí tak často přijímají pozice, na které jsou vzhledem ke svému vzdělání překvalifikovaní, a cítí se, jako by neměli žádnou budoucnost. V Číně se pro tyto jedince vžil pojem „děti s prohnilým ocasem.“

Čína čelí rostoucímu problému, kdy čerství absolventi vysokých škol nemohou najít práci. Vládní opatření zatím nepřinášejí žádné výsledky. Mladí dospělí tak často přijímají pozice, na které jsou vzhledem ke svému vzdělání překvalifikovaní, a cítí se, jako by neměli žádnou budoucnost. V Číně se pro tyto jedince vžil pojem „děti s prohnilým ocasem.“

Celý článek
0

Google a Meta uzavřely tajnou dohodu. I přes zákaz cílily reklamy na teenagery

Společnosti Google a Meta v minulosti uzavřely tajnou dohodu, jejímž obsahem bylo zacílení reklamy na mladistvé ve věku 13 až 17 let. Prostřednictvím reklamních videí na YouTube společně propagovaly Instagram, čímž ale obešly vlastní pravidla týkající se zacházení s nezletilými na internetu.

Společnosti Google a Meta v minulosti uzavřely tajnou dohodu, jejímž obsahem bylo zacílení reklamy na mladistvé ve věku 13 až 17 let. Prostřednictvím reklamních videí na YouTube společně propagovaly Instagram, čímž ale obešly vlastní pravidla týkající se zacházení s nezletilými na internetu.

Celý článek
0

Trumpův viceprezident Vance a jeho recept na prosperitu: Hlavní je zastavit „bezdětnou levici“

Amerického senátora a kandidáta Donalda Trumpa na viceprezidenta J. D. Vance děsí dnešní realita, kdy mnozí Američané nemají děti a populace stárne. Raději než na podporu Ukrajiny by prý veřejné peníze používal k podpoře porodnosti.

Amerického senátora a kandidáta Donalda Trumpa na viceprezidenta J. D. Vance děsí dnešní realita, kdy mnozí Američané nemají děti a populace stárne. Raději než na podporu Ukrajiny by prý veřejné peníze používal k podpoře porodnosti.

Celý článek
0

Facebook se mění, chce z TikToku přetáhnout mladé. Má šanci?

Sociální síť Facebook vnímají děti a náctiletí jako platformu pro své rodiče a prarodiče. Provozovatel, společnost Meta, to však chce změnit. Ještě více využije propojení s Instagramem, zásadní proměnou projde algoritmus na doporučený obsah.

Sociální síť Facebook vnímají děti a náctiletí jako platformu pro své rodiče a prarodiče. Provozovatel, společnost Meta, to však chce změnit. Ještě více využije propojení s Instagramem, zásadní proměnou projde algoritmus na doporučený obsah.

Celý článek
0