cla

Zahraniční automobilky ztrácí největší trh v Číně. Do pár let tam budou paběrkovat

Čínské značky ovládnou do konce dekády více než 70 procent trhu s elektromobily a hybridy v Číně. Globálně v tomto sektoru získají jednu třetinu automobilového trhu, uvedla společnost AlixPartners.

Čínské značky ovládnou do konce dekády více než 70 procent trhu s elektromobily a hybridy v Číně. Globálně v tomto sektoru získají jednu třetinu automobilového trhu, uvedla společnost AlixPartners.

Celý článek
0

Komentář: Cla na čínská elektroauta jako svérázná pobídka EU k investicím v Turecku a Maroku

Asi nejrozumnější východisko z celní války by bylo přesvědčit Číňany, aby do Evropy nedováželi své doma subvencované elektromobily, ale vyráběli je přímo v EU.

Asi nejrozumnější východisko z celní války by bylo přesvědčit Číňany, aby do Evropy nedováželi své doma subvencované elektromobily, ale vyráběli je přímo v EU.

Celý článek
0

Američané nekupují elektromobily. A bude hůř

Obyvatelé Spojených států zatím nekupují elektromobily v množství, jaké by si přáli výrobci i Bílý dům. Protičínská cla přitom situaci pravděpodobně ještě zhorší, protože zvednou cenu amerických elektroaut.

Obyvatelé Spojených států zatím nekupují elektromobily v množství, jaké by si přáli výrobci i Bílý dům. Protičínská cla přitom situaci pravděpodobně ještě zhorší, protože zvednou cenu amerických elektroaut.

Celý článek
0

Čínské automobilky požadují proti EU odvetná cla. Na auta i na vepřové

Čínští výrobci automobilů vyzvali vládu v Pekingu, aby jako odvetu za rozhodnutí Bruselu omezit vývoz čínských elektromobilů zvýšila cla na dovoz aut se spalovacím motorem z Evropské unie. Informovala o tom dnes agentura Reuters, která se odvolává na čínský státní list Global Times.

Čínští výrobci automobilů vyzvali vládu v Pekingu, aby jako odvetu za rozhodnutí Bruselu omezit vývoz čínských elektromobilů zvýšila cla na dovoz aut se spalovacím motorem z Evropské unie. Informovala o tom dnes agentura Reuters, která se odvolává na čínský státní list Global Times.

Celý článek
0

Komentář: Čínské automobilky vyšší cla nezastaví, dovoz do EU se jim pořád vyplatí

EU vyššími cly čínská elektroauta nezastaví. Spíše jimi dává evropským automobilkám čas, aby čínskou konkurenci dohnaly. Jestli ho nevyužijí, zaslouží si trpký konec. 

EU vyššími cly čínská elektroauta nezastaví. Spíše jimi dává evropským automobilkám čas, aby čínskou konkurenci dohnaly. Jestli ho nevyužijí, zaslouží si trpký konec. 

Celý článek
0

Začátek obchodní války? EU chystá clo až 38,1 procenta na dovoz čínských elektroaut

Evropská unie je připravena zavést předběžné clo až 38,1 procenta na dovoz čínských elektromobilů, oznámila dnes Evropská komise (EK). Na ty čínské automobilky, které jsou s unijní exekutivou ochotny spolupracovat na vyšetřování dopadů subvencí poskytnutých čínskou vládou, by se vztahovala 21procentní sazba. Cla by platila od 4. července, pokud v jednáních s čínskými úřady v této záležitosti nenastane žádný průlom. Čína chystané opatření kritizuje.

Evropská unie je připravena zavést předběžné clo až 38,1 procenta na dovoz čínských elektromobilů, oznámila dnes Evropská komise (EK). Na ty čínské automobilky, které jsou s unijní exekutivou ochotny spolupracovat na vyšetřování dopadů subvencí poskytnutých čínskou vládou, by se vztahovala 21procentní sazba. Cla by platila od 4. července, pokud v jednáních s čínskými úřady v této záležitosti nenastane žádný průlom. Čína chystané opatření kritizuje.

Celý článek
0