Politika v byznysu aneb Už ani králíka od „dezoláta“ Jandejska

Šéf Rohlíku Tomáš Čupr samozřejmě může bojkotovat firmu Rabbit jednoho z vůdců protestujících zemědělců Zdeňka Jandejska. Otázka zní, jestli je to dobré pro byznys, který založil.

Šéf Rohlíku Tomáš Čupr samozřejmě může bojkotovat firmu Rabbit jednoho z vůdců protestujících zemědělců Zdeňka Jandejska. Otázka zní, jestli je to dobré pro byznys, který založil.

Celý článek
0

Warren Buffett hlásí návrat obřích zisků. Stíny však zůstávají

Konglomerát Berkshire Hathaway v čele s legendárním investorem měl loni provozní zisk o 21 procent vyšší než v roce 2022. Především zásluhou pojišťovnictví.

Konglomerát Berkshire Hathaway v čele s legendárním investorem měl loni provozní zisk o 21 procent vyšší než v roce 2022. Především zásluhou pojišťovnictví.

Celý článek
0

Brusel regulací „zabil“ výrobu malých a levných aut. Na trhu jich ubývá

Stále přísnější emisní limity pro automobilový průmysl vedou k tomu, že malá a levná auta se už nevyplatí vyrábět. Volkswagen například loni ukončil výrobu modelu VW Up! Dnešní nejmenší auto VW Polo je o šest tisíc eur dražší. Nová norma Euro 7 situaci dále zhorší.

Stále přísnější emisní limity pro automobilový průmysl vedou k tomu, že malá a levná auta se už nevyplatí vyrábět. Volkswagen například loni ukončil výrobu modelu VW Up! Dnešní nejmenší auto VW Polo je o šest tisíc eur dražší. Nová norma Euro 7 situaci dále zhorší.

Celý článek
0

Sto elektrobusů pro Prahu

Pražský dopravní podnik se chystá v nejbližších letech nakoupit až sto elektrobusů za 1,5 miliardy korun

Sto elektrobusů pro Prahu
ilustrační foto | Shutterstock.com

Na jejich dodávku už vyhlásil veřejnou zakázku, vítěz tendru by měl být znám do konce roku. Dopravní podnik s ním následně uzavře rámcovou smlouvu, takže nebude muset nakoupit všechna vozidla, ale podle potřeby jen jejich část.

Nákup elektrobusů je podmíněn vybudováním dostatečné sítě nabíjecích stanic, vytipováno je přibližně dvacet míst. Garantovaný dojezd vozidel by měl být minimálně sto kilometrů, jejich životnost nejméně dvanáct let s tím, že firma musí být schopna po celou dobu dodávat náhradní akumulátory. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit