Dlouhé fixace, a ještě k tomu nízké sazby u hypoték? Zapomeňte!

Banky reagují na vývoj omezením nabídky hypoték s delší fixací. Do jejich cen si navíc promítají tzv. opční prémii, tedy přirážku, která jim má kompenzovat ztráty vzniklé předčasným splácením hypoték.

Banky reagují na vývoj omezením nabídky hypoték s delší fixací. Do jejich cen si navíc promítají tzv. opční prémii, tedy přirážku, která jim má kompenzovat ztráty vzniklé předčasným splácením hypoték.

Celý článek
0

Třetí rok války: Ukrajina má k vítězství stále dál, na pomoc USA se spolehnout nemůže

Vojenské vítězství se Ukrajině vzdaluje, nyní se musí soustředit hlavně na obranu pozic, tvrdí západní vojenští experti.

Vojenské vítězství se Ukrajině vzdaluje, nyní se musí soustředit hlavně na obranu pozic, tvrdí západní vojenští experti.

Celý článek
0

Vzkaz Generaci Z: Přestaňte brečet a přijměte, že stres a úzkost jsou normální a patří k životu

Generace Z by měla přijmout skutečnost, že stres a úzkost v práci jsou normální součástí života. Prospěje jí to. „Měli bychom se občas cítit pod tlakem, je to zdravé,“ tvrdí profesorka psychologie z Columbia University Kathleen Pike. 

Generace Z by měla přijmout skutečnost, že stres a úzkost v práci jsou normální součástí života. Prospěje jí to. „Měli bychom se občas cítit pod tlakem, je to zdravé,“ tvrdí profesorka psychologie z Columbia University Kathleen Pike. 

Celý článek
0

Audi A7 Sportback: Tichý dravec plachtí i na dálnici

Dnešnímu trhu dominují SUV. Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro dokazuje, že i „normální“ auta mohou mít víc než styl

Audi A7 Sportback: Tichý dravec plachtí i na dálnici
Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro (2023) | foto Audi

Audi A7 Sportback se na silnicích poprvé objevilo v roce 2010 a v roce 2018 jej nahradila druhá generace. Ta si vzala to nejlepší z první, ale zároveň přidala moderní řešení. Revoluční byl zejména interiér, který dostal mnohem více digitalizace. Palubní desce vévodí dvojice velkých dotekových displejů na středovém panelu (horní má úhlopříčku 10,1 palce, spodní 8,6 palce). Zatímco horním ovládáte multimédia a nastavení auta, ten spodní slouží primárně pro klimatizaci a topení, případně jako psací plocha pro navigaci. Cíl do destinace navíc můžete napsat celý, nemusíte jej psát po jednom písmenku, audi si písmenka pamatuje.

Vnější design už dnes ničím nepřekvapí, auto se na silnicích přece jen už nějaký ten pátek pohybuje. Nejvíce zaujme jeho silueta. Střecha totiž začíná za B-sloupkem výrazně klesat, přesto je na zadních sedadlech pro průměrně vzrostlého Evropana dostatek místa ve všech směrech. Když je auto zaparkované nebo jede po městě, je víko kufru krásně hladké, ale při vyšších rychlostech se z něj vysune integrovaný spojler. Pokud se vám líbí, můžete jej vysunout i manuál­ně tlačítkem na displeji infotainmentu.

Testovaný kus v krásném laku Modrá Ultra (příplatek čtyřicet tisíc korun) navíc dostal některé příplatkové designové prvky, které z něj dělají na pohled opravdu parádní auto. Jde například o exteriérový paket S Line za padesát tisíc, obsahující pozměněné nárazníky, jiné boční prahy či jiný zadní difuzor. Hodně udělají i příplatková jednadvacetipalcová kola Audi Sport za 93 tisíc, která jsou podobná těm, jež obouvají modely Audi RS.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit