mladí lidé

Strach, úzkost, nezájem. Mladí lidé z generace Z a mileniálové odmítají zvedat telefon

Čtvrtina lidí ve věku 18 až 34 let nikdy nezvedá telefon. Zvonění telefonu ignorují, odpovídají prostřednictvím textových zpráv, nebo si vyhledávají neznámá telefonní čísla na internetu, ukázal nedávný průzkum společnosti Upswitch, kterého se účastnily dva tisíce lidí. Informoval o něm web stanice BBC.

Čtvrtina lidí ve věku 18 až 34 let nikdy nezvedá telefon. Zvonění telefonu ignorují, odpovídají prostřednictvím textových zpráv, nebo si vyhledávají neznámá telefonní čísla na internetu, ukázal nedávný průzkum společnosti Upswitch, kterého se účastnily dva tisíce lidí. Informoval o něm web stanice BBC.

Celý článek
0

Google a Meta uzavřely tajnou dohodu. I přes zákaz cílily reklamy na teenagery

Společnosti Google a Meta v minulosti uzavřely tajnou dohodu, jejímž obsahem bylo zacílení reklamy na mladistvé ve věku 13 až 17 let. Prostřednictvím reklamních videí na YouTube společně propagovaly Instagram, čímž ale obešly vlastní pravidla týkající se zacházení s nezletilými na internetu.

Společnosti Google a Meta v minulosti uzavřely tajnou dohodu, jejímž obsahem bylo zacílení reklamy na mladistvé ve věku 13 až 17 let. Prostřednictvím reklamních videí na YouTube společně propagovaly Instagram, čímž ale obešly vlastní pravidla týkající se zacházení s nezletilými na internetu.

Celý článek
0

Najíst se a rychle pryč? Ne, Češi berou fastfoody jako odměnu, říká manažer Burger Kingu

Příchod dalších fastfoodových řetězců vnímá marketingový manažer Burger Kingu Filip Vostrý jako výhodu. „Vždy zvyšují povědomí o našem byznysu. Každý nově příchozí rozvíří vody rychlého občerstvení, lidé porovnávají jednotlivé řetězce, víc se o nás mluví,“ říká v rozhovoru.

Příchod dalších fastfoodových řetězců vnímá marketingový manažer Burger Kingu Filip Vostrý jako výhodu. „Vždy zvyšují povědomí o našem byznysu. Každý nově příchozí rozvíří vody rychlého občerstvení, lidé porovnávají jednotlivé řetězce, víc se o nás mluví,“ říká v rozhovoru.

Celý článek
0

Půl litru piva je moc, třetinka je víc sexy. Pivovary i obchody vyšly mladým zákazníkům vstříc

Třetinky vypadají stylověji, říkají někteří mladí Češi. O půllitry už zájem nemají, jsou prý příliš velké. Některé pivovary i obchodní řetězce je vyslyšely.

Třetinky vypadají stylověji, říkají někteří mladí Češi. O půllitry už zájem nemají, jsou prý příliš velké. Některé pivovary i obchodní řetězce je vyslyšely.

Celý článek
0

Obavy ze změn klimatu? Česká generace Z není tak úzkostná jako mladí v zahraničí

Česká generace Z se snaží aktivně minimalizovat dopady svého životního stylu na životní prostředí. Tomuto přístupu se začínají přizpůsobovat i některé firmy.

Česká generace Z se snaží aktivně minimalizovat dopady svého životního stylu na životní prostředí. Tomuto přístupu se začínají přizpůsobovat i některé firmy.

Celý článek
0

Mohli bychom si to ověřit, ale nechce se nám. Jak Gen Z konzumuje online obsah

Dceřiná společnost Googlu zkoumala chování mladých lidí z generace Z na internetu. Ukazuje se, že více spoléhají na své sociální okolí a na to, co jim „předžvýkají“ sociální sítě.

Dceřiná společnost Googlu zkoumala chování mladých lidí z generace Z na internetu. Ukazuje se, že více spoléhají na své sociální okolí a na to, co jim „předžvýkají“ sociální sítě.

Celý článek
0