Volkswagen

Komentář: Jít se Škodovkou na burzu? A proč ne

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Celý článek
0

Zachrání Volkswagen 30 let starý nápad? Odbory volají po čtyřdenním pracovním týdnu

Německé odbory IG Metall otevřeně uvažují o zavedení čtyřdenního pracovního týdne ve Volkswagenu jako jednom z možných řešení krize, které automobilka čelí. Hrozba uzavření domácích závodů a zrušení dlouholetých pracovních záruk totiž přiměla odbory k radikálnímu přehodnocení dosavadního přístupu.

Německé odbory IG Metall otevřeně uvažují o zavedení čtyřdenního pracovního týdne ve Volkswagenu jako jednom z možných řešení krize, které automobilka čelí. Hrozba uzavření domácích závodů a zrušení dlouholetých pracovních záruk totiž přiměla odbory k radikálnímu přehodnocení dosavadního přístupu.

Celý článek
0

Milion za elektroauto? Radši ne. Evropu válcuje levná konkurence z Číny a USA

Na evropském trhu chybí laciné verze elektrických aut od evropských výrobců, jako je Volkswagen nebo Volvo. Náskok v prodejích globálně navyšují Tesla a BYD.

Na evropském trhu chybí laciné verze elektrických aut od evropských výrobců, jako je Volkswagen nebo Volvo. Náskok v prodejích globálně navyšují Tesla a BYD.

Celý článek
0

Německá ekonomika hlásí další problém: ubývají dobře placená místa ve výrobě

Německý pracovní trh se mění. Postupně mizí dobře placená místa pro kvalifikované pracovníky ve výrobě. Znamená to, že kdysi průmyslová velmoc začíná v globální konkurenci ztrácet dech.

Německý pracovní trh se mění. Postupně mizí dobře placená místa pro kvalifikované pracovníky ve výrobě. Znamená to, že kdysi průmyslová velmoc začíná v globální konkurenci ztrácet dech.

Celý článek
0

Dojezd až 780 kilometrů? Čínský Zeekr chce se svým elektrickým SUV vytlačit z trhu Teslu

Čínská automobilka plánuje do konce roku zahájit celosvětový prodej svého plně elektrického pětimístného SUV, jež bude mít podle typu baterie dojezd 600 až 780 kilometrů. Cena pro čínský trh činí v přepočtu 765 tisíc korun a bude levnější než Tesla Model Y.

Čínská automobilka plánuje do konce roku zahájit celosvětový prodej svého plně elektrického pětimístného SUV, jež bude mít podle typu baterie dojezd 600 až 780 kilometrů. Cena pro čínský trh činí v přepočtu 765 tisíc korun a bude levnější než Tesla Model Y.

Celý článek
0

VW dál šetří, nad závody v Německu visí hrozba uzavření – poprvé za 90 let

Analytici v minulosti označili továrny VW v Osnabrücku v Dolním Sasku a v Drážďanech v Sasku za možné cíle pro uzavření. Naposledy automobilka uzavřela fabriku před více než 30 lety, a to v roce 1988 ve Spojených státech.

Analytici v minulosti označili továrny VW v Osnabrücku v Dolním Sasku a v Drážďanech v Sasku za možné cíle pro uzavření. Naposledy automobilka uzavřela fabriku před více než 30 lety, a to v roce 1988 ve Spojených státech.

Celý článek
0