nákladní doprava

Čína vypustila na moře největší elektrickou kontejnerovou loď na světě

Čínská státní společnost COSCO Shipping spustila na vodu novou plně elektrickou nákladní loď. Tvrdí o ní, že je největší na světě. The Greenwater 01, jak zní její název, váží přes 10 tisíc tun. Má baterie o kapacitě přes 50 000 kWh. Pro srovnání, Škoda Enyaq iV 80RS má kapacitu baterie 82 kWh. 

Čínská státní společnost COSCO Shipping spustila na vodu novou plně elektrickou nákladní loď. Tvrdí o ní, že je největší na světě. The Greenwater 01, jak zní její název, váží přes 10 tisíc tun. Má baterie o kapacitě přes 50 000 kWh. Pro srovnání, Škoda Enyaq iV 80RS má kapacitu baterie 82 kWh. 

Celý článek
0

Berlín se chystá na dvoudenní protest řidičů náklaďáků a kamionů

V minulých týdnech Berlín a další německá města opakovaně zablokovali zemědělci. Dnes v Berlíně začíná dvoudenní protest nákladních dopravců proti zdražení mýta a emisních poplatků.

V minulých týdnech Berlín a další německá města opakovaně zablokovali zemědělci. Dnes v Berlíně začíná dvoudenní protest nákladních dopravců proti zdražení mýta a emisních poplatků.

Celý článek
0

Iveco se spojilo s americkým startupem. Budou vyrábět kamiony na elektřinu i vodík

V německém Ulmu vznikl společný projekt dvou automobilek, amerického startupu Nikola a tradičního italského výrobce autobusů a kamionů Iveco. Začnou vyrábět náklaďáky, které budou jezdit na baterie, od roku 2023 i na vodík.

V německém Ulmu vznikl společný projekt dvou automobilek, amerického startupu Nikola a tradičního italského výrobce autobusů a kamionů Iveco. Začnou vyrábět náklaďáky, které budou jezdit na baterie, od roku 2023 i na vodík.

Celý článek
0

Místo nafty elektřina. Daimler láká na elektronáklaďák

Model eActros má podle koncernu Daimler zásadně změnit svět kamionové dopravy. Náklady na provoz nabíjecích náklaďáků se v roce 2025 mají vyrovnat s naftovými variantami.

Model eActros má podle koncernu Daimler zásadně změnit svět kamionové dopravy. Náklady na provoz nabíjecích náklaďáků se v roce 2025 mají vyrovnat s naftovými variantami.

Celý článek
0

Místo pár dní několik týdnů. Zboží je těžké dostat do vzduchu

Cargo prostory v osobní letecké přepravě už firmy nevyužijí, kapacit je kvůli opadnutí zájmu o létání málo.

Cargo prostory v osobní letecké přepravě už firmy nevyužijí, kapacit je kvůli opadnutí zájmu o létání málo.

Celý článek
0

Zelený kazatel Martin Vohánka: Green Deal není hrozba, ale šance

Miliardář a filantrop Martin Vohánka vyrostl na „špinavých“ kamionech. Teď chce Čechy přesvědčit o správnosti Green Dealu.

Miliardář a filantrop Martin Vohánka vyrostl na „špinavých“ kamionech. Teď chce Čechy přesvědčit o správnosti Green Dealu.

Celý článek
0