Čínská suverénní jízda: BYD pochopil, co na nás platí, a staví fabriky v Evropě. Má se český autoland bát?

Celní válka je jedna věc, ale co když povede k vytváření nových pracovních míst přímo tady v Evropě? Možná není tak špatné vytvářet pro čínský byznys vhodné podmínky, zamýšlí se analytik Miroslav Zámečník v novém Hrotcastu.

Celní válka je jedna věc, ale co když povede k vytváření nových pracovních míst přímo tady v Evropě? Možná není tak špatné vytvářet pro čínský byznys vhodné podmínky, zamýšlí se analytik Miroslav Zámečník v novém Hrotcastu.

Celý článek
0

Dobře promazaný bezemisní stroj. Německo vsadí na vodíkovou dálnici za půl bilionu

Německá vláda chce mít už v příštím roce hotovou část páteřní sítě pro zelený vodík, který se vyrábí z obnovitelných zdrojů. To má umožnit ukončení spalování zemního plynu i v energeticky náročných průmyslových oborech.

Německá vláda chce mít už v příštím roce hotovou část páteřní sítě pro zelený vodík, který se vyrábí z obnovitelných zdrojů. To má umožnit ukončení spalování zemního plynu i v energeticky náročných průmyslových oborech.

Celý článek
0

Novo Nordisk slaví: Lék na hubnutí Wegovy má další zelenou, tentokrát na srdce

Britský lékový úřad navázal na obdobné rozhodnutí v USA a povolil užívání léku Wegovy i na nemoci srdce. Dosud se mohl užívat jen při cukrovce nebo léčbě obezity.

Britský lékový úřad navázal na obdobné rozhodnutí v USA a povolil užívání léku Wegovy i na nemoci srdce. Dosud se mohl užívat jen při cukrovce nebo léčbě obezity.

Celý článek
0

Havlíček vs. Hřib aneb Souboj neschopných

Havlíček s Babišem „křtili“ obchvat kolem středočeské Roudnice – sotva honorace místo opustila, změnila se silnice opět ve staveniště se zákazem vjezdu

Modernizovaná D1 je v prvotřídní kondici, pochvaloval si ještě na konci srpna dvojministr Karel Havlíček po jedné z mnoha inspekcí na „úplně nové dálnici“. Minulý týden se ale ukázalo, že kondice možná není prvotřídní, ba že nejspíš není ani druhotřídní. Ředitelství silnic a dálnic ve čtvrtek oznámilo, že bude muset kvůli popraskanému betonu zavřít a znovu opravit asi osmisetmetrový úsek D1 mezi 65. a 66. kilometrem směrem na Prahu. Povrch by prý v opačném případě nepřežil ani letošní zimní sezonu.

Nový pikantní náboj tak dostala přestřelka o to, kdo je při rekonstrukcích dopravní infrastruktury neschopnější – Karel Havlíček a jeho pukající dálnice, nebo Zdeněk Hřib, jemuž pod rukama kolabuje doprava v Praze?

Miloš v kampani

Spor původně rozpoutal „nadstranický“ prezident Miloš Zeman, když se před několika dny v otevřeném dopisu zapojil do předvolební kampaně a vyzval pirátského pražského primátora k rezignaci. Důvodem měly být právě nezvládnuté opravy komunikací v hlavním městě.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit