ČTK
EVENT FEST 2025 nabídne rekordní program: více než 50 speakerů, 150 vystavovatelů a prodlouženou otevírací dobu!
Hrot24, čtk
,
Praha 6. března 2025 (PROTEXT) - Šestý ročník největšího event marketingového festivalu EVENT FEST se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Nové Spirály na Výstavišti Praha. Rozšíří výstavní plochu EVENT EXPO a na konferenci EVENT VISION představí čtrnáct zahraničních speakerů. Konferenci Event Vision navštíví celkem 28 zástupců asociace BEIC (Business Event Industry Club) z 15 agentur a 15 různých zemí.
EVENT FEST běžně navštíví přes 2000 eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.
„Vzhledem k vysokému zájmu ze strany vystavovatelů jsme se rozhodli letos uspořádat konferenci EVENT VISION v prostorách Nové Spirály, která se nachází hned vedle Křižíkových pavilonů, a tím rozšířit Event Expo. Prostory Křižíkových pavilonů se minulý rok osvědčily jako ideální pro EVENT EXPO. Tímto krokem zajistíme nejen větší komfort pro hosty, ale dáme prostor i novým vystavovatelům,“ dodává Jakub Klimeš, ředitel Event Festu.
Mezinárodní konference EVENT VISION očekává přes 200 hostů, kteří mají v ceně vstupenky na konferenci také vstup na EVENT EXPO. EVENT VISION každoročně představuje přední české i zahraniční speakery a zaměřuje se na nejaktuálnější témata a problematiku event marketingu. Hosté si budou moci poslechnout praktické příklady, tipy a case studies a získat tak know-how od profesionálů ve svém oboru. Stage design konference EVENT VISION bude vzhledem k prostoru zrekonstruované Nové Spirály velmi netradiční, a v této podobě zde nebyl doposud realizován. Návštěvníci se mohou těšit také na umělecký vstup před zahájením.
Témata konference EVENT VISION:
INTERNÍ A KLIENTSKÉ EVENTY
BRAND EXPERIENCE
TECHNOLOGIE
KREATIVITA A DESIGN
Keynote speakeři:
Fredrik Kolverud, Partner, Fieldwork (NO)
Marie-Hélène Delage, Creative Director, Cirque du Soleil (CA)
Veronica Vega, International Events Director, Acciona Cultura (ES)
Nataliia Chyzhova, CEO and Co-owner, Plombir Event Company (UA)
Miloslav Tuček, Events and Production Hub, Česká spořitelna (CZ)
Matúš Bielik, Head of Event, Leopard Production (SK)
Jana Zielinski, Founder and Director, Designblok (CZ)
Niels Janssen, Founder, FX Agency (NL)
V rámci programu konference Event Vision se také uskuteční panelová diskuse za účasti členů BEIC (Business Event Industry Club) – koalice nejinovativnějších a nejpodnikavějších světových společností v oblasti Brand Experience a Live Communication. Diskuse se zaměří na téma "Vliv AI na vývoj trendů v eventovém průmyslu", kde budou zkoumány způsoby, jak umělá inteligence transformuje řízení eventů, zlepšuje zážitky účastníků a mění marketingové strategie. Odborníci z různých zemí se podělí o své poznatky, reálné aplikace a pohledy na budoucnost eventů poháněných AI, přičemž se budou věnovat jak příležitostem, tak i etickým otázkám v tomto dynamicky se vyvíjejícím prostředí.
Více informací o programu, video pozvánky a anotace k přednáškám najdete na webu akce ZDE
„Rádi přicházíme s novými nápady a věřím, že návštěvníkům přineseme opravdový zážitek, velkou dávku inspirace, praktické rady a tipy, které mohou využít ve své práci,“ komentuje Jakub Klimeš.
EVENT EXPO
Na EVENT EXPO se prezentuje více než 150 vystavovatelů / firem z různých eventových oborů. Historicky největší plocha EVENT FESTU, až 6 300 m², nabídne návštěvníkům nejen vnitřní, ale i outdoor expozice, venkovní FOOD ZONE a vnitřní RELAX & NETWORKING ZONE. EVENT EXPO poskytne opět bohatý doprovodný program, který mohou hosté navštívit v rámci vstupenky na EVENT EXPO zdarma. Novinkou letošního ročníku je mimo jiné otevírací doba festivalu, která se prodlužuje do 18:30 hodin. EVENT FEST dbá na udržitelnost, a proto dává příležitost většího zviditelnění vystavovatelům, kteří se k tomuto tématu hlásí, a to formou udržitelné známky, kterou návštěvníci naleznou v seznamu vystavovatelů v aplikaci společně s anotací, v čem je vystavovatel udržitelný. Aplikace Eventee nabídne účastníkům funkci networkingu, která jim umožní domlouvat si schůzky již 14 dní před EVENT FESTEM nebo přímo na místě.
„Vzhledem k dynamickému růstu Event Festu a rostoucímu počtu vystavovatelů jsme se rozhodli prodloužit otevírací dobu na 8:30 – 18:00 hodin. Tímto krokem zajistíme návštěvníkům konference EVENT VISION možnost navštívit EVENT EXPO po jejím skončení, návštěvníkům EVENT EXPO větší prostor pro schůzky a věřím, že tuto změnu ocení i návštěvníci, kteří mají např. dopoledne důležitá jednání a nemohou strávit na EVENT FESTU celý den,“ doplňuje Jakub Klimeš.
Doprovodný program EVENT EXPO:
EXPO STAGE SHOW: umělecká, hudební a programová vystoupení.
WORKSHOP ROOM: case studies, praktické tipy a rady.
EVENT TALKS ROOM: přednášky a panelové diskuze zaměřené na aktuální event marketingová témata.
EVENT TALKS PODCAST: podcasty s event marketingovými tématy nahrávané přímo na Event Festu.
EXPERIENCE ZONE: interaktivní zóna plná inspirace, zábavy a technologií.
CREATIVE BATTLES: kreativní duely umělců, tvůrců a hudebníků.
SOUTĚŽ O TEAMBUILDING: Možnost vyhrát firemní teambuilding až pro 40 osob, včetně zajištění nealko nápojů a občerstvení ve Futurento. Pravidla soutěže oznámíme již brzy na našich sítích a webu.
Vstupenky:
Čtenáři mohou využít 10 % slevu na nákup libovolné vstupenky s kódem: EF25-MP-CTK-10
Vstupenky si můžete pořídit na webu akce ZDE.
Partneři:
Oficiálním partnerem akce je Výstaviště Praha – Nejlepší akce jsou Na Výstavišti.
Hlavní partneři: Máj - House of Fun, Creative Dreamers, Futurento, Event Arena, VT projekt, Dark Kitchen, Česká eventová asociace, Quick Space.
Více informací:
Webové stránky: www.eventfest.cz
Facebook: https://www.facebook.com/eventFestPraha/
Instagram: https://www.instagram.com/eventfestpraha
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC0ZHiMPybX1h-QJi8DS696g
Kontakt:
Jakub Klimeš, ředitel
Tel.: +420 731 421 778
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz