reklama

Google hodlá zrušit stovky pracovních míst v prodeji reklamy

Americká internetová společnost Google hodlá v rámci restrukturalizace zrušit stovky pracovních míst ve své divizi prodeje reklamy. S odvoláním na interní sdělení podniku určené zaměstnancům o tom dnes informoval server Business Insider.

Americká internetová společnost Google hodlá v rámci restrukturalizace zrušit stovky pracovních míst ve své divizi prodeje reklamy. S odvoláním na interní sdělení podniku určené zaměstnancům o tom dnes informoval server Business Insider.

Celý článek
0

Stanete se členy věrnostního klubu? Nekuloviny ministra zemědělců

Ministerstvo zemědělství funguje jako lobbistická agentura podnikatelů v zemědělství prakticky od nepaměti.

Ministerstvo zemědělství funguje jako lobbistická agentura podnikatelů v zemědělství prakticky od nepaměti.

Celý článek
0

Esej: Proč dělání vtipů v reklamě přestala být sranda

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Ubývá humoru – z každodenního života možná, z reklamy určitě. A k smíchu to rozhodně není

Celý článek
0

V efektivitě reklamních kampaní bodují ty s celospolečenským dopadem

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw s kampaní 13 MINUT pro Českou asociaci pojišťoven bodovaly v prestižní Effie. Získaly dvě zlaté medaile, dvě stříbrné a jednu bronzovou.

Celý článek
0

Projekt 13 MINUT se dostal jako jediný z Česka mezi nejlepší kampaně světa a z Cannes si odváží stříbro v kategorii PR

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Celý článek
0

Reklamu nepřeskočíš

Na telekomunikačním trhu se minulý týden rozhořel spor, který může významně ovlivnit postavení stanic a operátorů šířících jejich vysílání

Na telekomunikačním trhu se minulý týden rozhořel spor, který může významně ovlivnit postavení stanic a operátorů šířících jejich vysílání

Celý článek
0