dopravní infrastruktura

Zámečník: Proč nápad „vycucnout“ peníze na stavbu dálnic z ČNB nemůže fungovat

Ekonom Tomáš Havránek chce financovat obnovu zanedbané české infrastruktury z výnosů správy devizových rezerv ČNB. Tak jednoduše ale státní finance nefungují.

Ekonom Tomáš Havránek chce financovat obnovu zanedbané české infrastruktury z výnosů správy devizových rezerv ČNB. Tak jednoduše ale státní finance nefungují.

Celý článek
0

Šéf projektu VRT Bazgier: První rychlovlaky uvidí nejspíše Morava

Rádi bychom cestujícím nabídli první úseky co nejdříve, aby se ukázalo, že rychlovlaky mají smysl, říká šéf projektu vysokorychlostních tratí Jakub Bazgier ze Správy železnic

Rádi bychom cestujícím nabídli první úseky co nejdříve, aby se ukázalo, že rychlovlaky mají smysl, říká šéf projektu vysokorychlostních tratí Jakub Bazgier ze Správy železnic

Celý článek
0

Dočkáme se rychlovlaků? Pokud ano, nejprve na Moravě

Po kolejích by měly uhánět rychlostí přes tři sta kilometrů v hodině a poprvé by v tomto tempu měly prosvištět Moravou. Právě zde totiž pokročila příprava vysokorychlostních tratí nejdále.

Po kolejích by měly uhánět rychlostí přes tři sta kilometrů v hodině a poprvé by v tomto tempu měly prosvištět Moravou. Právě zde totiž pokročila příprava vysokorychlostních tratí nejdále.

Celý článek
0

Soukromníci na dálnici? Jak musí vypadat PPP projekty, aby to dávalo smysl

Partnerství se soukromým sektorem při stavbě silnic je dobrý nápad. Stát si ale musí spoustu věcí dopředu ohlídat

Partnerství se soukromým sektorem při stavbě silnic je dobrý nápad. Stát si ale musí spoustu věcí dopředu ohlídat

Celý článek
0

Dálnice dostavíme do deseti let, slibuje ministr dopravy Kupka

Čeští motoristé už jsou na sliby politiků, kdy bude dokončena tuzemská dálniční síť, alergičtí. S novým termínem teď přišel ministr dopravy Martin Kupka. Tvrdí, že by to mělo být do roku 2033.

Čeští motoristé už jsou na sliby politiků, kdy bude dokončena tuzemská dálniční síť, alergičtí. S novým termínem teď přišel ministr dopravy Martin Kupka. Tvrdí, že by to mělo být do roku 2033.

Celý článek
0

Vláda musí šetřit, a přitom chce stavět dálnice a vysokorychlostní tratě. Kde na to vezme?

Výdaje za 2,8 bilionu korun během příštích deseti let a do toho konsolidace veřejných financí – nejdou tyto vládní plány náhodou proti sobě?

Výdaje za 2,8 bilionu korun během příštích deseti let a do toho konsolidace veřejných financí – nejdou tyto vládní plány náhodou proti sobě?

Celý článek
0