Komentář: Jít se Škodovkou na burzu? A proč ne

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Vstup Škody na burzu by přinesl zásadní změny pro český kapitálový trh. Ekonomické výsledky ukazují, že by to mohlo být výhodné jak pro Volkswagen, tak pro české investory. Otázkou zůstává, zda máme odvahu investovat do vlastní budoucnosti.

Celý článek
0

Platby čínsko-ruského obchodu se zpomalují a jejich cena astronomicky roste

Transakce v řádu miliard jüanů mezi ruskými a čínskými partnery zůstávají nevypořádané. Poplatky zprostředkovatelů vzrostly až na horentních šest procent.

Transakce v řádu miliard jüanů mezi ruskými a čínskými partnery zůstávají nevypořádané. Poplatky zprostředkovatelů vzrostly až na horentních šest procent.

Celý článek
0

Lepšímu pokrytí Česka brání stavební předpisy. Ani nový zákon to nevyřeší, říká Hadrbolec z T-Mobilu

„Ceny za telekomunikační služby nejsou vysoké. Vidíme, že Česká republika rozhodně není nejdražší zemí v regionu,“ říká v rozhovoru Pavel Hadrbolec, šéf finanční divize českého T-Mobilu a slovenského Slovak Telekomu.

„Ceny za telekomunikační služby nejsou vysoké. Vidíme, že Česká republika rozhodně není nejdražší zemí v regionu,“ říká v rozhovoru Pavel Hadrbolec, šéf finanční divize českého T-Mobilu a slovenského Slovak Telekomu.

Celý článek
0

Mladí Češi chtějí podnikat

Přijmout výzvu a vrhnout se do vlastního podnikání? Pro mladé Čechy a Slováky jde o lákavou představu

Mladí Češi chtějí podnikat
ilustrační foto | Shutterstock.com

Vyplynulo to z výsledků průzkumu Středoškoláci a podnikání, na němž se podílely dvě tisícovky českých a slovenských studentů v rámci projektu SEED pro Junior Achievement Slovensko, Impact Na­tion Institute a Nadační fond vzdělávání a podnikání.

O podnikání uvažuje zhruba polovina Čechů i Slováků. Zatímco české studenty motivuje především vlastní svoboda a nezávislost (59 procent), u slovenských středoškoláků jsou to hlavně úspěch a peníze (47 procent).

Češi jsou oproti Slovákům odvážnější – strach z neúspěchu má v Česku 37 procent studentů, na Slovensku 62 procent. V Česku jsou podnikání nejvíce nakloněni mladí lidé z Prahy (75 procent), na Slovensku ti z Trnavského kraje (62 procent). 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit